“super eten”

Keukens: Barbecue, Gezond, Café, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 september 2015 beoordeeld

lekker eten voor een goede prijs , wij hebben hier a regelmatig gegeten en is altijd super. Volgend jaar zeker weer.

Datum van bezoek: augustus 2015

30 augustus 2015 beoordeeld

We komen aantal jaren bij Alin's gril in Icmeler en het blijft een erg goed restaurant. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Je moet zeker de fejita's uitproberen, erg lekker!

Datum van bezoek: augustus 2015
9 oktober 2013 beoordeeld

Super lekker gegeten en mijn verjaardag gevierd! Niks was te gek want toen ze wisten dat ik jarig zou zijn die dag hadden ze de zaak versierd en een overheerlijke taart gebakken!! Zeker de moeite waard om bij Alin's te gaan eten!

Datum van bezoek: september 2013
17 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig restaurant, goed eten en leuke bediening. Goed gevulde borden en we kregen van de zaak een hele lekkere chocolade toetje met ijs en ook nog thee/koffie.

Datum van bezoek: augustus 2013
9 augustus 2013 beoordeeld

We hebben in juli 2013 heerlijk gegeten bij Alin's Grill. We hadden een mixed grill die heel goed smaakte en we kregen na afloop van het restaurant een dessert: Brownie met ijs en chocolade saus. We zijn nog een keer terug geweest voor het toetje :) Een aanrader dit restaurant.

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Alin's Grill Bar bekeken, bekeken ook

Icmeler, Marmaris District
Icmeler, Marmaris District

In Alin's Grill Bar geweest? Deel je ervaringen!