Beoordeeld op 11 juli 2016

Wij zijn intussen al 2 keer naar marmaris palace geweest,zowel in 2014 als in 2015!
Ik heb al heel wat hotels gedaan en dit is er toch eentje van de betere.
Zo gezellig,onder de pijnbomen in de bungalows vind ik de max! het restaurant is fantastisch met een zeer grote ruimte om buiten te kunnen eten.Je kan kiezen of je wil in de zon zitten of niet daarvoor...Er is een super aangenaam zwembad met over de middag lekkere hamburgers of pizzas,super vers bereid ter plaatse,snamiddags bakken ze een soort van deeg (pannekoek) maar daar zit een speciaal soort kaas tussen;allemaal zeer lekker.Er is niks tekort en alles waar ik kan aan denken is dat het een fantastische mooie plek is met een pier aan het hotel waar je kan wegdromen turend naar de bergen;Spectaculair zicht!! er is ook een waterpretparkje en een Avonturenpark in het hotel waar je tussen de bomen kan slingeren.wat je zeker moet doen is naar het kotje gaan waar daniel zit als je even omlaag loopt in het resort zie je hem.die organiseert een soort van lazy day cruise waar je maar 12 euro pp voor betaald;natuurlijk geen drank inbegrepen maar wel eten.die stopt aan een aantal schitterende baaien waar je lekker kan zwemmen en snorkelen.ZEER LEUK en een ganse dag.aan de achterkant van het hotel ligt een soort van wandelpromenade en kan je wandelen tot marmaris stad of andere richting tot aan ichmeler.mooi mooi mooi! er is nergens geen ongedierte te bespeuren en er wordt proper gepoetst.iedereen is vriendelijk al geven wij wel op tijd en stond een euro of 2.Voor mij 1 van de beste qua prijs kwaliteit en wil zeker nog terug.Dit jaar naar Mallorca geweest en ook super mooi eiland maar hotel ferm tegengeslagen.Geef mij maar Marmaris palace al is de veiligheid dit jaar nu niet zo spectaculair voor mij althans toch in Turkije.Daarmee ook Mallorca gekozen dit jaar...

Kamertip: bungalows vind ik zeer leuk
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
ClubMarmarisPalace, Ön Büro Müdürü van Grand Yazici Club Marmaris Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Geachte Ann en maite,

Hartelijk dank voor uw leuke reacties over uw verblijf in ons hotel.

Wij zijn blij dat u heeft genoten en hopen jullie graag weerte zien.

Club Marmaris Palace

Beoordeeld op 3 juli 2016

Heerlijke toplocatie, mooie zwembaden,lekker eten,vriendelijke personeel en mooie boulevard.Bij aankomst een mooie kamer met uitzicht op zee.Animatieteam heel gezellig en niet vergeten Boss van het team die alles goed regelt.Afscheid nemen was moeilijk bij vertrek.TOPHOTEL.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
ClubMarmarisPalace, Ön Büro Müdürü van Grand Yazici Club Marmaris Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2016

Dear Lisa V,

Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Best Regards,

Club Marmaris Palace

Beoordeeld op 16 december 2015

Hotel met veel gebreken.., De hygiene laat echt te wensen over ,vooral,de bars en restaurants , je plakt er echt aan de vloer ,, vuile tafels , het voelt aan als afgeleefd , onprofessioneel , en onvriendelijk

Verbleef: oktober 2015
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Ik heb het heel erg naar me zin gehad samen met me vriendinnen ik wil alle personeel bedanken ze waren er vriendelijk en wat ik vooral fijn vond was dat ze ook personeel hadden ertan die nederlands sprak ☺️☺️☺️☺️ dus ik zeg gaan lieve vakantiegangers

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
grandyazici, Hotel Management van Grand Yazici Club Marmaris Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2015

Geachte Sibel en vriendinnen, Hartelijk dank voor het kiezen om te verblijven in Grand Yazici Club Marmaris Palace en wij danken u voor het delen van zo'n motiverende feedback over uw verblijf. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. En hopen jullie gauw weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Super leuk, gezellig en mooi hotel met gastvrij personeel, die super behulpzaam zijn en het eten is heerlijk, erg veel keus en vers.
Wij hebben erg genoten van ons verblijf en komen volgend jaar zeker terug!

Groetjes Familie Akca

Verbleef: juni 2015, reisde met familie

Geachte familie Akca, Hartelijk dank voor het kiezen om te verblijven in Grand Yazici Club Marmaris Palace en wij danken u voor het delen van zo'n motiverende feedback over uw verblijf. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Wij verwelkomen jullie volgend jaar natuurlijk weer.

Met vriendelijke groeten,