Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.202)
Beoordelingen filteren
1.202 resultaten
Waardering van reizigers
307
312
286
146
151
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
307
312
286
146
151
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.202 beoordelingen
18 november 2012 beoordeeld

Samen met mijn moeder en zusje hadden wij geboekt voor het hotel Munamar Beach, die ligt aan het strand. Op de site werd verteld dat je na 60 meter met je voeten in de zee stond. Nou dit was dus niet waar.
We vlogen vanuit Amsterdam naar Bodrum. Daarna moesten we nog ongeveer 2 uur met de bus reizen naar Icmeler, dat was al vervelend omdat we half 3 in de nacht aan kwamen in Bodrum. Naja, dat is nog niet het erge. Rond 5 uur kwamen wij aan in het hotel. Bij de receptie stond maar 1 man die alles zelf moest regelen. Vandaar dat we tot 7 uur in de rij stonden. Nadat we hadden ingecheckt, konden we gelijk doorlopen naar het ontbijt.
Aangekomen in onze kamer, merkten we op dat dit het niet was wat wij hadden geboekt. Wij hadden geboekt voor Munamar Beach (5 sterren), maar we kwamen aan in Oylum Prestige (4 sterren). Kamers waren zeer klein en zelfs een bed was kapot. Wij vonden dit niet leuk, vooral omdat we een hele eind moesten lopen om bij het strand te zijn. Dus kregen we een conflict met onze reisgids en ook de mensen aan de receptie. Er werd ons verteld dat de Munamar Beach helemaal vol was, en wij dus niet de mogelijkheid hadden om daar te kunnen verblijven. Wij vroegen toen om een wat grotere kamer zonder kapotte bed. We werden overgeplaatst vanuit het Oylum naar de Club Munamar beach resort (boven het zwembad met glijbaan, aan de buitenkant bruin met wit). Deze kamer beviel ons veel beter, maar toch is het niet eerlijk wat zij hebben gedaan. Ze laten foto's zien van Munamar Beach op de site, maar plaatsen je over waar op dat moment nog plek is. Hun motto was namelijk: 'Het is allebei Munamar'. Ja oke, daar hebben jullie een punt maar bij de ene zit je na 60 meter met je voeten in de zee en bij de andere moet je een stuk lopen voordat je aankomt bij het strand.
Verder was het hotel wel matig. Het eten was koud, en niet gevarieerd. Elke dag hetzelfde. Helemaal geen fruit en weinig groente. Personeel was wel oke, De schoonmaak ook. Elke dag gepoetst, lakens ververst etc. Btw. het hotel, club munamar waar we dus tot slot verbleven, stond bekend als een 4 sterren hotel. Ook dit is niet waar. Wij geven voor deze hotel niet meer dan 3 sterren.
Voor ons wordt het dus nooit meer (Club) Munamar (Beach)

  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Yasin S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken