27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn resort, voor ons beide wat wils. Vlakbij Marmaris in relatief rustige fraaie baai. Ligging ten op zichtte van de omliggende ressorts als Marti La Perla( dezelfde eigenaar), Aqua Hotel is dat je geen herrie hebt van de entertainmentpodia. Dit is wel een plek voor gezinnen, dus ook jengelende kinderen, maar er is rondom de buffetten genoeg rustigere plekken om te eten. Tuin en bouwstijl van het complex doet intiem en authentiek aan. Buurresort Marti La Perla ook bezocht, deze is 4 sterren. Verschil merk je in de vleeskeuzes en variatie van het eten, de live-cooking en de patisserie. Ook niet onbelangrijk vonden wij is dat de airco heel stil is en blijft koelen ook al verlaat je de kamer. Slapen was daardoor zo behaaglijk dat mede daardoor deze vakantie echt top was. De baai en uitzichten spreken voor zich, prachtig. Tenslotte vielen de verwachtte vooroordelen mee; geen luidruchtige Engelsen, te gretige Russen of snobisme. Personeel enorm aardig en behulpzaam.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Martı H, Halkla İlişkiler Müdürü van MARTI Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

Dear Guest

We are so thankful to receive your review about our hotel and our colleagues.

Your observations and feedbacks will definately be taken into consideration by our management. As we are always giving the priority to our guests' opinions, we will be more careful on those issues.

We will be so pleased to see yourselves at our hotel again.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is erg mooi, direct aan het strand. De werknemers zijn erg vriendelijk, ook kun je hele leuke activiteiten doen van uit het hotel voor heel goedkoop. Ook marmaris is makkelijk te bereiken met de taxi.
Het eten is zeer goed, er mag alleen wel wat meer variatie zijn.

Verbleef: augustus 2016
Martı H, Halkla İlişkiler Müdürü van MARTI Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Guest

We thank you for sharing your thoughts with us.

We are really pleased to know that we have provided you a good holiday at Martı Resort Deluxe.

We would like to see you again at our hotel.

30 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

last minute een 15 dgse vakantie geboekt naar Marti La perla.Week voor vertek werden we gebeld ,La perla ging eerder dicht.Of de laatste paar dgn verhuizen of meteen naar Marti de Luxe.Hadden eigenlijk geboekt bij La Perla omdat het een adult only is,maar tussentijds vehuizen leek ons niets.

Aangekomen in het hotel kregen wij een kamer aan de achterzijde van het hotel,kijkend op de tennisbaan.Nette kamer kamer,alleen een zeer laag plafond en donker.Maar je bent er toch nauwelijks .Airconditioning werkte totaal niet,gelukkig hadden we weinig zon op de kamer.Kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt .

Het buffet restaurant is redelijk goed.Helaas weinig variatie en vis.Sommige gerechten waren er 3 dgn achter elkaar.Het fruit wat er lag was vaak niet rijp en geregeld met schimmel.Dat mag niet met 5 sterren lijkt mij.

eerste week nog een klein beetje animatie maar door 4 dgn regen is dat helemaal verdwenen.Alleen bij de bar iedere avond pianist met dwarsfluitiste.Prima .

Strand is op zich perfect alleen het zand en de prullenbakken worden niet iedere dag schoongemaakt,veel peuken op het strand.

A la Carte restaurant was in deze tijd verhuisd naar het restaurantje bij de zwembaden.

maan/dins/woens Italiaans, voor Turkse begrippen zeer goed en je hebt het gevoel van uit eten gaan.Ze schenken Doluca wijnen hier.

resterende dagen Aziatisch.Soep niet te eten, zo heet dat het was.gado gado zonder pindasaus zoals beschreven maar met sesamdressing??? tempuramix van vis en groenten,het beslag was zo dik dat je totaal niets meer proefde van de vis en groenten.

Conclusie;de 10 euro die je extra moet betaleen voor het a la carte is het voor het Italiaanse waard maar voor het Aziatische totaal niet.

Ligging hotel is mooi ,goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen.Mooi groen.Je kunt met de bootjes naar Turunc en Marmaris.Dolmus stop voor de deur.
Ruim opgezet en mooie verdeling zwembaden,restaurants etc.

Is het een 5 sterren hotel?

Mijn inziens niet ;wat redelijk is is denk ik een 3,5 of hoogstens een 4 ster.
wij hadden de mazzel dat we een goede aanbieding van la Perla hadden en een upgrade kregen.Wij zouden nooit het normaal geldende tarief 2100 euro ( 2 pers 15 dgn) ervoor betalen!! Dat is het niet waard,vinden wij.

Conclusie;
het is een mooi hotel met een grandeur,Helaas is er achterstallig onderhoud,en niet zo veel variatie.Voor een leuke aanbieding zeg ik ja maar voor het volle pond absoluut niet.Als je de verhalen hoort van mensen die er er jaren komen is het echt een gemiste kans dat de thema avonde verdwenen zijn,ze schijnen altijd bekend te hebben gestaan om de vis avonden!!Jammer.Sommige werknemers zijn zo erg dat als je ze een tip geeft van 10 TL dat ze je gewoon om het dubbele VRAGEN ?????!!!
zonder te verblikken of verblozen.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Martı H, Halkla İlişkiler Müdürü van MARTI Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Dear Guest,

We are so thankful to receive your review about our hotel and our colleagues.

We will be so pleased to see yourselves at our hotel again.

3 februari 2015 beoordeeld

zeer goed hotel , ligging is echt prachtig .
hotel op zich! mooie zwembaden , met mooie ligweiden , zeer ruim opgevat.
aan zwembaden en strand , voldoende ligbedden en voldoende plaats .
kamers goed alle dagen gekuist en vervanging van handdoeken.
restaurant vond ik geen 5 sterren , eerder4 , maar was voldoende .
echt entertainment was hier ook niet aanwezig , kan aan de periode liggen ,
samengevat , ruim resort met een zekere grandeur , toch wel aanrader hoor!
stadje içmeler is ook wel de moeite om te bewandelen . evenals turunç en marmaris dat is .

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
martiilk, Yönetici van MARTI Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2015

Dear Guest,

We thank you for spending time to write this amazing review.

We are so happy to know that you have had a fantastic holiday during your visit at our property.

It would be great if we see you again.

3 december 2014 beoordeeld

Nette propere ruime kamers,enorm mooi uitzicht bij kamers met zee zicht,enorm genoten van op terras kamer zonsondergang of opkomen van de zon.heel vriendelijk personeel,veel keuze en lekker eten.Mooie zwembaden,heel goed onderhouden tuin.Het hotel heeft een ideale ligging vlak aan het strand baai icmeler,op loopafstand van winkels,terrasjes enz....Kortom wij hebben er een reuze vakantie gehad.

Kamertip: Kamer met zeezicht.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 17 augustus 2017

Dear Guest

We thank you for sharing your thoughts with us.

We would like to see you again at our hotel.