Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel vriendelijk personeel zijn altijd behulpzaam echt een aanrader komen elk jaar met plezier terug '2x per jaar 'volgend jaar zijn we er weer een echt familiehotel waar je je thuis voeldt

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Super vakantie, relaxen en fijne mensen. Turkije is echt een aanrader, mooi weer. Kom al 5 jaar hier en het is als thuiskomen.Wij verblijven in Doruk hotel,ruime kamers,schoon,altijd schone handdoeken en beddengoed.Personeel en keuken zijn fantastisch.
Bedankt allemaal.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in Doruk Hotel in Icmeler. Een prima hotel met een goede keuken en een fijne staf. Dit was onze vijfde keer en het verveelt nooit. Ahmet,Mehmet en Serdar bedankt voor de goede zorgen. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018

na 6 jaar achter elkaar geweest te zijn in dit hotel is het nog steeds een feest om er te komen! het eten is fantastisch in het restaurant en het personeel is erg vriendelijk en super behulpzaam!
wij gaan zeker terug en weer genieten van Doruk hotel!
het is echt een familie hotel met schone kamers!
absoluut een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn kleinschalig complex!
Super schoon, heerlijk eten en erg vriendelijk personeel.
Het is ideaal gelegen in een rustig dorpje naast Marmaris.
Ik en mijn vriend zijn razend enthousiast en wij zouden Doruk aan iedereen aanraden!

Datum van verblijf: juni 2018