Beoordeeld op 9 juni 2016

Tijdens een verblijf in het drukke Marmaris kwamen we in het nabijgelegen badplaatsje Icmeler dit leuke apartementencomplex tegen. Inmiddels zijn we er meerdere malen geweest en kunnen we het van harte aanraden. Als je weg wilt van de massale all inclusive pakhuizen maar wil genieten van een simpel en schoon appartementje dicht bij een mooi strand met leuke strandtentjes en restaurantjes in de omgeving of wil chillen aan een lekker zwembadje bij je kamer dan ben je hier aan het goede adres. De eigenaresse Zeynep en haar lieve gastvrije medewerkers doen er van alles aan om je het naar de zin te maken, En er zit een lekker restaurantje bij het appartementen complex waar je eventueel van vroeg tot laat iets lekkers kunt bestellen.het complex beschikt over wifi in de openbare ruimtes en is ook redelijk in de kamers te ontvangen. Hier geen animatie teams en schreeuwerige muziek of buffetten met veel van het zelfde maar lekker onbezorgd en betaalbaar vakantie vieren! Het enige onzekere is het weer maar dat zit meestal wel goed in Turkije!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 18 juli 2015 via mobiele applicatie

Nog aan het genieten van 11 dagen in Sun Blue Apartments. Zeer gastvrij, heerlijk eten en lekker betaalbaar! Het appartement is rustig en ligt op 5 minuten lopen van de boulevard en het strand. Ideaal!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Heerlijke relaxte omgeving, fijne mensen, prima service, gastvrij, schoon en verzorgde accommodatie, lekker zwembad, kortom top lokatie, in de omgeving van strand, boulevard,leuke winkeltjes en heel veel terrasjes en restaurants

Kamertip: Vraag om poolview, nummers 21, 23 of 3
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 14 september 2014

Een zeer gastvrij hotel waar het personeel de klanten als eigen familie behandeld. De icecoffee van Naz is verslavend. De locatie is een oase van rust maar op korte loopafstand van het centrum en het strand, zodat er voor ieder wat wils is.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 14 september 2014

De staf is fantastisch met de gasten. Ik heb een super week met mijn vriendinnen gehad in dit sfeervolle hotel. Het restaurant is verreweg het beste van Icmeler. Omdat het hotel tussen strand en centrum in ligt is de locatie top!

Datum van verblijf: september 2014