Beoordeeld op 2 september 2020

We hebben het super gehad. We twijfelden ivm Corona... uiteindelijk er toch voor gekozen, omdat ze een Covid-certificaat hadden. Alles was extra gedesinfecteerd. Je kon goed voldoende afstand bewaren. Ze hebben werkelijk aan alles gedacht (wegwerp-gebedskleedjes). Je had je vaste tafel en ober. Super aardige jongen.
Personeel ontzettend aardig. Altijd met een glimlach (ok je zag dat niet door het mondkapje, maar aan de ogen zag je dat ze het met aandacht en liefde deden). Altijd voor een gesprekje.

Bij mijn oudste dochter was het bed mooi opgemaakt, zoals een bloem. Mijn jongste dochter wilde dat ook, maar dat kan niet omdat ze op een bedbank sliep (wat super handig is, zo kan ze niet vallen). Kamermeisje heeft het gezien dat ze verdrietig was geworden: volgende dag was haar bed ook met een bloem opgemaakt (wat best moeilijk is voor een kleinere bed, maar ze heeft het gedaan). Super top!

Animatie-team barst van de energie en positiviteit! Leuke gesprekken met ze gehad. Voldoende activiteiten en faciliteiten voor de vrouwen. Eigen pier, strand, zwembad met super glijbanen, bar en Spa. Heerlijk! Volgend jaar zijn we er weer!

Thanks Wome Deluxe

Datum van verblijf: augustus 2020
Womedeluxe Hotel, Diğer van Wome Deluxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Dear Guest,

Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Kind Regards

Wome Deluxe Hotel.

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Als je een keer komt, ga bij Muratersin aan tafel zitten. Hij werkt als serveerder in het restaurant, hij heeft geduld van een kameel en behandelt de gasten perfect. Het is een top hotel, maar deze man maakt het topper en topper. Hoop hem volgend jaar weer te zien.

Datum van verblijf: augustus 2020
Womedeluxe Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Wome Deluxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Dear Guest,

having you again as a guest in our hotel.

Kind Regards.

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

fantastisch hotel en alles is luxe en vooral personeel is super aardig, we vonden Muratersin de ober heel aardig en het was fijn dat hij Nedelands sprak en hij bediende ons super goed. De dames van de spa die ons verzorgd hebben, Swi en Pirihan zijn super aardig en kunnen heel goed masseren en ons goed verzorgen. We hebben erg ontspannen!!

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.

Looking forward to see you again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 2 augustus 2020

De beste islamitische hotel. Goede service en luxe. Eten was overheerlijk en gevarieerd.Goede bediening gehad van muratersin. Niks was teveel voor hem. Het was als thuis komen.zwembaden genoeg. Ruime kamers met zeezicht. Verder een ruim hotel,met voldoende privacy. Spa is een aanrader. Je krijgt waarde voor je geld.

Dear Guest,

Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.

We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.

Best Regards,

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtig en luxe hotel, mooi natuur, mooie zee, spa van zeer hoge kwaliteit, uitgebreid en gevarieerd eten van hoge kwaliteit, zeer aardige personeel en met nadruk op Muratersin, hij spreekt Nederlands en is super vriendelijk en behulpzaam!!! Kortom heb genoten en ben tot rust gekomen.

Minpunt: hard muziek in vrouwen zwembad en mannen zwembad, maar gelukkig wel een twee uur zonder muziek

Datum van verblijf: juli 2020
Womedeluxe Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Wome Deluxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Dear Guest,
Thank you very much for your great review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit.
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.

Best Regards,