Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Orbitz.com
Pegasos Club(Avsallar)
  • Aan het strand
6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige bediening, niks is te gek! Alles inclusief. Dorp is op 2 minuten lopen en alanya op 20 minuten met de bus (2 euro per persoon). Erg schoon en verzorgd. Enige nadeel is dat de kamer wat gehorig is. Maar dit is echt een aanrader voor allen!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
ALP ZF I, Halkla İlişkiler Müdürü van Rubi Platinum Spa Resort & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2016

Dear Guest,

We are happy that you liked your stay with us.Hope to see you another time here.

Best Regards,

Guest Relations Department

6 augustus 2014 beoordeeld

Wij hadden een heel leuk verblijf in Rubi Platinum.
Het hotel is zeer mooi qua interieur en zeer net. De kamers zijn ook zeer mooi maar wel slecht geïsoleerd. Wij kregen een kamer naast de lift en het geluid van de lift was zeer storend.
Het zwembad is zeer mooi met comfortabele ligzetels. Hier heb je wel het nadeel dat het ganse zwembad 1.40 m is waardoor kinderen ofwel heel goed moeten kunnen zwemmen ofwel terug zwembandjes moeten gaan aandoen want het kleine zwembadje is voor kinderen van max. 4 jaar. Heel leuke glijbanen waar continue toezicht wordt gehouden.
De ligweide is ook zeer leuk, minigolf, darts spelen.. . Aan zee kan je ook met een pedalo gaan varen wat ook zeer tof is voor jong en oud.
Zeer mooie avondshows!
Het meest teleurstellende was het buffet. Zeer weinig variatie, heel veel kip, maar weinig of geen vis. Voor een 5-sterrenhotel zou dit echt beter moeten.
Ook de kapster van dienst was ondermaats. Mijn dochter liet haar haren vlechten en nà 1 dag waren alle elastieken gesprongen. We kregen een heel bot antwoord dat het onze fout was door de zonnecrème.
Voor personen waarbij het culinaire geen top prioriteit geeft, kan ik Rubi Platinum zeker aanbevelen.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
ALP ZF I, Halkla İlişkiler Müdürü van Rubi Platinum Spa Resort & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2014

Dear Sylvie, thanks for your good comment about our hotel. We are glad that you enjoyed your vacation with us. Just small things did disturb you and I'm sorry for that. We have forwarded it to the concerned department. Wİth best regards. Alp Zafer İlkateş, Guest Relations Manager

15 juli 2014 beoordeeld

HALLO we zijn eind juni in dit hotel verbleven ...alles was super , heb er niks op aan te merken ...ja misschien 1 dingetje wij waren er eind juni was het vrij rustig , maar ik denk in het hoogseizoen te weinig plaatsen bij het zwembad , op het strand en op het grasveld wel genoeg ligplaatsen denk ik ... maar das ook de eenigste opmerking , verder alles perfect en luxe , 1e x dat we zeggen over een hotel ...we komen terug en we komen al 15 jaar in Turkije ..dus zegt genoeg !!!

Kamertip: wij zaten aan de zijkant ..vrij rustig met 2 balkons , een kleine en een hele grote met 2 gewone zitjes en 2 ligbedden super !!
  • Verbleef: juni 2014, reisde met familie
ALP ZF I, Guest Relations Manager van Rubi Platinum Spa Resort & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2014

Dear Margriet,

Thanks for your good impressions about our property. We are very happy that we made you happy and felt you like you are home.

We would like to see you once again in the earliest convenience.

Best Regards,

Alp İlkateş

7 juli 2014 beoordeeld

We zijn 10 dagen naar Rubi Platinum geweest. Het hotel is schitterend. Kamers zijn prima, goede bedden en een heerlijke regendouche. Boek wel een kamer met zeezicht.Het hotel licht aan een drukke weg en als je landzicht hebt geboekt dan kun je last hebben van lawaai door auto's. Het personeel is zéér vriendelijk. Een aantal moet nog wel leren, maar iedereen doet alles voor je. Niets is te veel. Het hotel wordt netjes schoon gehouden. De kamers ook. Het eten is perfect. In het buffet is zoveel keuze dat er altijd wel iets bij zit dat je lekker vindt. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en het brood wordt vers gebakken. De a la carte restaurants zijn ook prima. Hiervoor betaal je € 5,-, maar dit is het geld zeker waard!! De zwembaden zijn mooi en worden goed schoon gehouden ( water is wel erg warm ). Verder veel goede bedjes en parasols. Er wordt ook drank gebracht, maar de man die de drankjes brengt is zeer onvriendelijk ( de enige trouwens die onvriendelijk is ). Hij brengt een of twee keer wat te drinken en wanneer je hem geen geld geeft dan komt hij niet meer en loopt je gewoon voorbij. Dat is jammer ( zijn collega is wel erg behulpzaam) De animatie is prima. Mooie shows en goede live muziek. Wat wel opvalt is dat de entertainment erg Russisch georiënteerd is. Dit zou meer een mix moeten zijn. Men moet zich ook richten op mensen uit west europa. Verder verschillende nationaliteiten in het hotel. Wel veel Russen. Op zich niet echt last van, maar je kun je wel behoorlijk storen aan het feit dat ze geen fatsoen hebben ( Veel eten opscheppen en dan laten staan, voordringen, onbeschoft tegen personeel dat zich kapot werkt ) Dit is iets wat men goed in de gaten moet houden, want daar zijn mensen uit Europa niet van gediend en zou ertoe kunnen leiden dat Europeanen dit hotel hierdoor zouden gaan mijden in de toekomst. Management van het hotel is zeker ook goed. Ze luisteren naar je en doen ik zeker iets met aanbevelingen. Kortom, een super hotel dat alleen nog maar beter zal worden in de komende maanden. Ik ga er zeker nog eens terug.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht. De kamers met landzicht liggen aan de straatkant. Dit is een drukke weg, waardoor je geluidsoverlast hebt
  • Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
ALP ZF I, Guest Relations Manager van Rubi Platinum Spa Resort & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2014

Dear Mr Dennis,

We are extremely glad that you had a wonderful accommodation experience with us. Our service staff made you a memorable stay with every second of it.

We paid attention that you put a remark regarding our evening entertainment attractions. These attractions are for everyone. Not only for Russians or Russian oriented attractions.

We hope to host you in the earliest convenience. We wil be very happy to see you here in your second house in Alanya, Turkey.

Best Regards abd thanks for your comments here,

ALP ZAFER İLKATEŞ

29 juni 2014 beoordeeld

Wij zijn er op vakantie geweest begin juni. We hebben er een heel leuke vakantie gehad. De kamers zijn erg mooi ingericht (zelfs de promokamer) en zijn natuurlijk splinternieuw en heel proper.
Het zwembad was voldoende groot en de ligbedden zijn een dik pluspunt!!!
Het eten was lekker (zeker ook de à la carte resto's) en wij waren ook fan van de beachbar om er 's middags te gaan eten. In het hoofdrestaurant is er veel keuze, maar wel vaak hetzelfde.
Het personeel was echt altijd even vriendelijk, dit heb ik nog nergens zo geweten. Het animatieteam kan veel talen, maar het is vooral gericht op russen had ik de indruk.
Enige grote nadeel vonden we de russen in het hotel. (80 à 90%). Zij hebben zoals jullie weten vaak geen manieren en ze zijn onbeleefd tegen het personeel, terwijl zij zo hun best doen! (voordringen bij buffet, vervelend doen in de lift, enz.)
Nog een pluspunt: échte dranken! (Martini, Bailey's, Vodka cola, .......)
Winkeltjes vlakbij, wel lange transfer nr luchthaven

Kamertip: Wij hadden gekozen voor een promokamer, dan lig je ofwel aan de voorkant (wel wat straatlawaai naar het schijnt) ofwel aan de zijkant van het hotel (wij keken tegen een muur). We zijn niet vaak op de kamer en omdat de kamers zo mooi en ruim waren, stoorde het ons niet.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
ALP ZF I, Guest Relations Manager van Rubi Platinum Spa Resort & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2014

Dear Laura,

We are glad that we have heard such a stunning compliment and satisfaction statement from you about our hotel.

Our team try so hard in order to satisfy the guests from different countries. We have guests with different characters from different countries that's why we shouldn't discriminate only one nation among the others in the hotel on complaint basis.

The feedbacks are very important for us. Our guests may lead us either with negative or positive or sometimes on recommendation basis.Then we see if we do right or wrong.

The Guests are responsible from themselves for their behaviours.

Thanks for your kind attention and hope to see you for another Rubi Platinum experience.

ALP ZAFER İLKATEŞ