“Weer eens wat anders”
Beoordeling van Restaurant Stiel

Restaurant Stiel
Geclassificeerd als nr. 3 van 36 Restaurants in Schagen
Beschrijving: Aan de markt in Schagen vind u restaurant Stiel. DE plek voor echte Bourgondiërs... Stiel betekent “ambacht”. Ambacht vanuit de keuken waar met dagverse producten van een goede kwaliteit heerlijke, maar vooral ook eerlijke, huisgemaakte gerechten worden bereid. Onze kookstijl is internationaal en kent geen grenzen. Stiel in Schagen betekent: Een hartelijk en warm welkom voor iedereen op elk moment van de dag. Kom en geniet!
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je niet voor de geijkte gerechten van restaurants wilt gaan is dit een heel goed alternatief. Zorg ook dat je alle tijd hebt, want het eten wordt niet rap rap achter elkaar geserveerd. Je bent echt uit eten.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 augustus 2020 beoordeeld

Los van het feit dat er twee racistisch getinte beelden stonden vond ik het menu niet verrassend genoeg om er nu een tweede maal naar toe te gaan. Gekozen voor een 4 gangen menu en een heerlijk biertje. Bediening was aangenaam maar nogmaals het verrassingsmenu was niet erg indrukwekkend.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Creatieve verrassende gerechten, en ontzettend lekker ! 4 gangen menu genomen , niet te veel niet te weinig , precies goed

19 juli 2020 beoordeeld

IK had de kaart gezien niets bijzonder op aan te merken dacht ik. Origineel concept was mijn eerste indruk. wij waren met ze tweeën. de antipasti voor twee, was heerlijk, de amuses interessant, niet hoogdravend maar smaakvol. het hoofdgerecht Runder brisket van de bbq en de Char siu (Kantonees rood buikspek) waren heerlijk. wijn een herlijk bourgogne was perfect. Wij wilden eindigen met een kaas plank. er werd ons een assiette met 5 kazen voorgeschoteld. Een jonge verse geitenkaas in as, een wat ouder camembert, een stukje pont l'évêque, een stukje oude kaas van Klaver (?) en een stukje roquefort die helemaal geen roquefort. bleek te zijn. het kan dacht ik tot ik een keer thuis de rekening zag 17.50 euro voor het kaas plankje wij waren met ze tweeën dus 35 euro's voor middelmatige kaasjes. Ik mag, vind ik, hier mijn menig over geven, die riekt naar afzetterij mijn mening over Stiel verandert in een keer. Dit is schandalig. Ik zal dit restaurant aan niemand aanbevelen.

16 juli 2020 beoordeeld

In de laatste weken alweer meerdere keren op zeer hoog niveau gegeten met als uitsmijter gisterenavond de prachtig op lage temperatuur gegaarde hoen die veel smaak had net zoals alle groentes eromheen die door tovenaarskunsten de essentie van zichzelf werden. Hoog van smaakintensiviteit was ook de tong op op een prachtig bedje van venkelpuree, wat een super gerecht! De kalfswangen waren prachtig zacht smeltend in de mond. Trouwens de tonijn van een dag ervoor deed daar niet voor onder, krokant van buiten en boterzacht van binnen. De wijnkaart sluit ook in kwaliteit zeer goed aan bij alle gerechten , een grote keuze aan flessen rond de Middellandse Zee zoals een zeer zeldzame witte wijn van de druif dafni die alleen op Kreta voorkomt oplevert en naar venkel, laurier en mint smaakt. Mooie uitgebreide keus aan huiswijnen, ook per glas. Elke geserveerde wijn munt uit door een heel eigen en originele smaak. Fijne vlotte , gastvrije bediening en een prachtig uitzicht over de markt van Schagen door grote boogvormige ramen. Zeldzaam hoog niveau. Wij komen graag terug! "

Reizigers die Restaurant Stiel bekeken, bekeken ook

Schagen, Noord-Holland
Schagen, Noord-Holland

In Restaurant Stiel geweest? Deel je ervaringen!