“Tapas zijn meer kleine gerechtjes”
Beoordeling van La Fontana

La Fontana
Reserveren met
La Fontana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 378 Restaurants in Javea
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 juli 2018 beoordeeld

wij kozen 3 tapasgerechten uit met het idee om er daarna nog meer te nemen, maar gezien de grote van de gerechten zijn we bij 3 gebleven. Zalm tartaar, knoflook garnalen en gebakken champignons waren zeer goed. Personeel zeer vriendelijk.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018

Thank you for your comment Ernst

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk lekker, niet te duur en zéér vriendelijke bediening! We werden door ober Jordy in de watten gelegd. We zijn hier vorig jaar ook eens geweest, toen was het ook super!

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Thank you for your great comment Petra. Kinds regards

6 juni 2018 beoordeeld

Gelegen aan het einde van de promenade , enkele tafels op overdekt terras . Dus prima voor een hondje . Zeer vlotte en vriendelijke bediening , lekkere gerechten ; Mooie kaart . Lekkere paella s ; Een aanrader .

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

It sounds great! We are so happy Jean H, that you enjoyed with us! Looking forward your welcome back! Have a nice day!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tent... heerlijk eten en fantastisch personeel... aanrader. Hier moet je gegeten hebben als je in Xabia bent.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Thank you very much for your comment! We are really happy to hear that you enjoyed being at our restaurant and hope to see you soon.

5 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening door Jordy. Lekkere tapas en prima vlees en vis gerechten. Tenslotte een likeurtje van het huis. Mooi uitzicht op zee.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Hello Lisset D,
we are so happy you have chosen us and after shared your excellent review with us. Looking forward to seeing you again

Reizigers die La Fontana bekeken, bekeken ook

In La Fontana geweest? Deel je ervaringen!