“Heerlijk”
Beoordeling van Curry Palace

Curry Palace
Geclassificeerd als nr. 3 van 363 Restaurants in Javea
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten mooie smaken en heerlijke wijnen.De bediening is uitermate vriendelijk en je krijgt echt waar voor je geld

3 oktober 2017 beoordeeld

Hier een voorgerecht (tomatensoep) en hoofdgerecht genoten. Was lekker en kregen tevoren en tussendoor nog een hapje. Ook voorafgegaan door een typisch Indisch drankje en nadien nog een digestief. Hoofdgerecht kon door de kok aangepast worden naar meer of minder pikant.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten en perfect geholpen door personeel. Niet duur en veel keuze. Bediening is erg aardig en de wijn was top, slechts EUR 11,- voor flesje wit op aanraden van de ober!
Een keer wat anders dan tapas of paella, heen gaan!

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in Javea vlak bij de haven. Vriendelijke heren serveren de lekkerste gerechten voor. Komen graag hier nog een keer.

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We willen in Xabia wat gaan eten en gaan op weg naar het tapas restaurant op de trappen. Ter plekke blijkt het restaurant gesloten en het is ook wat fris voor buiten zitten. Terug op straat volgen we onze neus naar Curry Palace.
We hebben hier heerlijk gegeten. Zo smaakvol. Ook bediening is bijzonder attent. We krijgen allemaal extraatjes van het huis. Een drankje, wat groente, een ijsje. Een absolute aanrader!

Reizigers die Curry Palace bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Curry Palace geweest? Deel je ervaringen!