“Heerlijk!”
Beoordeling van Curry Palace

Curry Palace
Geclassificeerd als nr. 2 van 350 Restaurants in Javea
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten en perfect geholpen door personeel. Niet duur en veel keuze. Bediening is erg aardig en de wijn was top, slechts EUR 11,- voor flesje wit op aanraden van de ober!
Een keer wat anders dan tapas of paella, heen gaan!

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in Javea vlak bij de haven. Vriendelijke heren serveren de lekkerste gerechten voor. Komen graag hier nog een keer.

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We willen in Xabia wat gaan eten en gaan op weg naar het tapas restaurant op de trappen. Ter plekke blijkt het restaurant gesloten en het is ook wat fris voor buiten zitten. Terug op straat volgen we onze neus naar Curry Palace.
We hebben hier heerlijk gegeten. Zo smaakvol. Ook bediening is bijzonder attent. We krijgen allemaal extraatjes van het huis. Een drankje, wat groente, een ijsje. Een absolute aanrader!

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, prima bediening die graag wil dat je tevreden naar huis gaat. Wij komen zeker nog een keer terug als we er zijn

25 januari 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst kregen we meteen een glaasje bubbels. Daarna een soort chips brood met 4 dippers Mijn man bestelde tomatensoep, die heerlijk was. Ik had geen voorgerecht besteld maar kreeg toch iets wat leek op gefrituurde uien, met sla, was ook lekker. Een fles rode wijn van 8,50 euro was ook goed. Als hoofdgerecht hadden we 2 verschillende curry's besteld. Die van mij was vrij pittig, de ober kwam vragen waarom we die niet aten, meteen werd er in de keuken een nieuwe , minder pittige curry gemaakt. Als toetje kregen we 2 verschillend ijs, ook gratis. Toen we koffie bestelden kregen we ook nog een baileys en een brandy gratis.
De rekening was € 39.95 voor dit alles. Snap niet dat ze hier nog iets kunnen verdienen. Maar hun spreuk was, if you'r happy we'r happy!

Reizigers die Curry Palace bekeken, bekeken ook

In Curry Palace geweest? Deel je ervaringen!