“Zeer geslaagde "verjaarsdaglunch"”

Geclassificeerd als nr. 40 van 378 Restaurants in Javea
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 februari 2018 beoordeeld

Ook vorig jaar vierde een van onze vrienden zijn verjaardag bij La Bodeguilla tot volle tevredenheid en dus had hij weer voor een grote groep gereserveerd die allen de keuze hadden uit de uitgebreide menukaart.
Opnieuw slaagden Carmen en haar man Diego erin om in een vlot tempo alle - verschillende - gerechten uit te serveren en zodoende konden alle aanwezigen na de amuse-bouches probleemloos genieten van een uitstekende 3 gangen-lunch, met o.a heerlijke met kaas gegratineerde mosselen; feestelijk opgemaakt roer-ei met garnaal;
confit de canard; costillas en een van de bijzondere gerechten: gebraden varkens-wangetjes, eveneens met frietjes en doperwtjes. Diverse ijsjes waaronder op speciaal verzoek voor mij de combinatie mango met turron; als ik eraan denk loopt het water mij nog in bed mond. Nogmaals complimenten voor Carmen en Diego die alles perfect onder controle hadden, mede waardoor er na afloop alleen maar tevreden gezichten waren.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met het hele gezin.
Veel keuze uit de menu van de dag.
Heel vriendelijke bediening en prachtig uitzicht.

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening, goed meubilair en lekkere koffie. Voor € 1,40 een koffie solo met klein glaasje jus d'orange en stukje kaneelkoek. En dat aan de boulevard met fraai uitzicht! Ook voor lunch en andere momenten aan te bevelen!

3 mei 2017 beoordeeld

Mooie lokatie direct aan zee.
Goede bediening en een goede kaart.
Als extra heeft men terras verwarming dus buiten zitten is hier niet seizoen gebonden.
We hebben hier meerdere keren gegeten en er si werkelijk niets tegengevallen

25 april 2017 beoordeeld

Inderdaad erg vriendelijke vrouw die de bediening doet, lacht en is zeer klant gericht.
Maar het gaat om het totaal plaatje, dus qua vriendelijkheid een topscore, inrichting en eten is gemiddeld.
Prijs / kwaliteit is het redelijk in orde, echter qua smaak zeggen wij,comme si, comme ca.
Eerlijk gezegd hadden we er iets meer van verwacht, al vele malen zijn we er langs gelopen, en nu dachten we, oké we gaan er eten.
Het is allemaal wat vlak van smaak, zeker het voorgerecht de aubergine had meer op smaak/pittiger gemogen, en de tong/lenguado was te droog.
We zaten binnen met prettige achtergrond muziek.
Het ligt fraai aan de boulevard in de buurt van vissershaven van Javea.
Als je met de auto bent, kan je deze parkeren op korte afstand op het kiezelstrand aan zee.
Pas op dat je de auto niet te ver op het kiezelstrand plaatst, want anders zou je een probleem kunnen hebben, dat je auto vast komt te zitten.

Reizigers die La Bodequilla bekeken, bekeken ook

In La Bodequilla geweest? Deel je ervaringen!