“Prachtig uitzicht en prima restaurant”
Beoordeling van Mirador Restaurante Attico

Mirador Restaurante Attico
Geclassificeerd als nr. 42 van 380 Restaurants in Javea
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een prachtig uitzicht over de baai van Javea . We kozen a la carte, een salade als voorgerecht en een entrecote en een andere salade als hoofdgerecht. Onze bemerkingen zijn dat de salades te rijk voorzien zijn van sausen en helaas werd mijn entrecote te koud opgediend en moest terug naar de keuken, daarna was deze prima.
De entourage is eenvoudig en de bediening erg vriendelijk en voorkomend. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Een plaats om terug te keren.

Datum van bezoek: augustus 2018

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu van de dag van 16 euro gegeten. Was erg lekker, vriendelijke bediening, mooi uitzicht en airco. Je krijgt drie voorgerechten, keuze hoofdgerecht en keuze nagerecht. Vooraf een amuse. Glas huiswijn erbij.

Datum van bezoek: juli 2018
15 mei 2018 beoordeeld

bijna elke week eten we hier, prachtig uitzicht over zee, service prima
elke keer verrassend en prima kwaliteit voor een redelijke prijs

Datum van bezoek: mei 2018
27 februari 2018 beoordeeld

Mooi zitten maar het eten is minder... ook de bediening is middenmaats. Sommige camareros zijn niet vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2017
10 juli 2017 beoordeeld

het menu beslaat 3 vaste voorgerechten, keuze hoofdgerecht en keuze dessert. Uitzicht over de bouleavard en vissers- plezierhaven. Goede keuken, aardige bediening.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Mirador Restaurante Attico bekeken, bekeken ook

In Mirador Restaurante Attico geweest? Deel je ervaringen!