“Heerlijke tapas”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig plekje hier, heerlijke tapas..vooral de vistapas! Super oesters gewoon genieten. Wel wat duurder dan gewend in Spanje maar zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2018

29 maart 2018 beoordeeld

Het is goed merkbaar dat het Pasen wordt en in deze week voor Pasen die de Semana Santa wordt genoemd is het dag na dag drukker en gezelliger en dus is er ook het nodige te doen - zeker als de zon zich van zijn beste kant laat zien - in het oude centrum van Javea en zijn de terrasjes goed bezet. Wij kiezen een plaatsje binnen en beginnen met een kroketje van kippenragout met daarna champignons met pesto, en de wereld's lekker gambas al ajillo met een broodje om te genieten van de pittige saus.
De albondigas (heerlijk zacht en subtiel gekruid) van het huis worden geserveerd met dunne gefrituurde aardappelschijfjes en kunnen eveneens ruimschoots de toets der kritiek doorstaan. Met de rode wijn van het huis (Rioja) en een tapbiertje kunnen wij voldaan verder met onze ontdekkingstocht naar nog meer gezellige en goede restaurantjes in Javea.

Datum van bezoek: maart 2018
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen aan de serveerster wat ze kon aanbevelen; haar antwoord was; tiramisu en cheesecake. Dat hadden we al in gedachten en dat hebben we genomen. Het hoofdgerecht was prima; tonijn, inktvisringen en eend. Maar het dessert was een drama; de tiramisu dreef in de koffie en de cheesecake was voornamelijk aangelengd met maizena. Manlief ging met de tiramisu naar binnen, met de mededeling; "dit kan de bedoeling niet zijn van tiramisu", daarna kwam de eigenaresse naar buiten, en vertelde in het spaans dat het zo hoort en wilde van geen commentaar horen.
Manlief wilde niet voor de tiramisu betalen, want er niet van gegeten en eigenaresse dreigde gelijk met de politie!!!
Tja, laat dan maar komen, zei manlief.
Uiteindelijk rekening betaald, zonder de tiramisu en kregen van eigenaresse te horen
" ga terug naar je eigen land!"
Als je niet tegen commentaar kunt als eigenaar van een voorheen prima restaurant dan hoop ik dat deze zaak zal blijven bestaan.
2 Jaar geleden hier prima gegeten, maar na deze teleurstelling en deze behandeling zullen wij dit restaurant niet meer bezoeken!

Datum van bezoek: oktober 2017
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten. Geen 5 plussen gegeven omdat de volgorde van gerechten door elkaar liep. Voorgerecht na hoofdgerecht. Maar het eten was verder prima in orde tegen een redelijke prijs.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vrienden kunnen laten genieten van uitstekend Spaanse tapas!!
Personeel heel vriendelijk!!!!
Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Tasca Rebotica bekeken, bekeken ook

In La Tasca Rebotica geweest? Deel je ervaringen!