“Uitmuntende tapas”

Iberia Gastrobar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 februari 2015 beoordeeld

Reeds meermaals gegeten hier. Nooit teleurgesteld. klassieke tapas die echter steeds op een net iets hoger niveau getild worden! Hier komen we telkens weer terug.

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2015

Dank u voor uw mening over onze Gastrobar. Wij zijn blij dat u genoten van uw bezoek en hopen u binnenkort weer te zien. Vriendelijke Groeten.

2 september 2014 beoordeeld

5 gangen verrassingsmenu gegeten. Tapas op bijzondere manier. Leuk en lekker.
Gezellige sfeer buiten in oude javea

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2014

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn blij dat je genoten van het bezoek en hopen u binnenkort weer te zien. Met vriendelijke groet

8 augustus 2014 beoordeeld

Voor het eerst bij Iberia gegeten. Wat een fantastisch restaurant. We namen het menu, dwz laat alles over aan de kok. We kregen 5 heerlijke tapas. Wat een smaak-explosies! Goed en vooral aardige bediening!

Gaan hier zeker volgend jaar weer naartoe!

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2014

Hartelijk dank voor de positieve opmerkingen over onze Gastrobar. We zijn blij dat je de ervaring genoten en we hopen jullie snel weer te zien. Met vriendelijke groet

17 juli 2014 beoordeeld

Dit restaurant is meer dan de moeite waard. Alle gerechten zijn super. Je kan kiezen tussen a la carte of het menu. Wij hebben a la carte genomen waarbij je 4 schotels kiest die je dan samen deelt. Als amuse kregen we een lepelhapje met foie gras en mascarpone. Daarna hadden we ons eerste gerecht. Gemarineerde sardientjes. Gewoon top. Gevolgd door tonijntartaar. Gewoonweg overheerlijk net als de rundstartaar en de ribbetjes waar het vlees zo van afviel. Alles was kraakvers en een zeer vriendelijke bediening. Logisch dat dit nummer 1 staat!-

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2014

Dank u voor uw positieve opmerkingen over onze Gastrobar. Wij zijn blij dat je de ervaring genoten en we hopen u binnenkort weer te zien. vriendelijke groeten

9 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ervaring. Wat een gerechten. Wat een smaken! Dit is terecht de nummer 1 in Javea. Vier fantastische gerechten van 10 euro per stuk: buikspek, foie gras, tonijn en kabeljauw. Wijnen per glas voor zeer schappelijke prijzen. Hier gaan we zeker nog eens naartoe.

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2014

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over onze Gastrobar. We gld u uw maaltijd genoten en we hopen u binnenkort weer te zien. Met vriendelijke groet.

Reizigers die Iberia Gastrobar bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca