“spaans en beetje onspaans”
Beoordeling van Iberia Gastrobar - VERHUISD

Iberia Gastrobar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 september 2014 beoordeeld

5 gangen verrassingsmenu gegeten. Tapas op bijzondere manier. Leuk en lekker.
Gezellige sfeer buiten in oude javea

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2014

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn blij dat je genoten van het bezoek en hopen u binnenkort weer te zien. Met vriendelijke groet

8 augustus 2014 beoordeeld

Voor het eerst bij Iberia gegeten. Wat een fantastisch restaurant. We namen het menu, dwz laat alles over aan de kok. We kregen 5 heerlijke tapas. Wat een smaak-explosies! Goed en vooral aardige bediening!

Gaan hier zeker volgend jaar weer naartoe!

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2014

Hartelijk dank voor de positieve opmerkingen over onze Gastrobar. We zijn blij dat je de ervaring genoten en we hopen jullie snel weer te zien. Met vriendelijke groet

17 juli 2014 beoordeeld

Dit restaurant is meer dan de moeite waard. Alle gerechten zijn super. Je kan kiezen tussen a la carte of het menu. Wij hebben a la carte genomen waarbij je 4 schotels kiest die je dan samen deelt. Als amuse kregen we een lepelhapje met foie gras en mascarpone. Daarna hadden we ons eerste gerecht. Gemarineerde sardientjes. Gewoon top. Gevolgd door tonijntartaar. Gewoonweg overheerlijk net als de rundstartaar en de ribbetjes waar het vlees zo van afviel. Alles was kraakvers en een zeer vriendelijke bediening. Logisch dat dit nummer 1 staat!-

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2014

Dank u voor uw positieve opmerkingen over onze Gastrobar. Wij zijn blij dat je de ervaring genoten en we hopen u binnenkort weer te zien. vriendelijke groeten

9 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ervaring. Wat een gerechten. Wat een smaken! Dit is terecht de nummer 1 in Javea. Vier fantastische gerechten van 10 euro per stuk: buikspek, foie gras, tonijn en kabeljauw. Wijnen per glas voor zeer schappelijke prijzen. Hier gaan we zeker nog eens naartoe.

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2014

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over onze Gastrobar. We gld u uw maaltijd genoten en we hopen u binnenkort weer te zien. Met vriendelijke groet.

25 juni 2014 beoordeeld

In een smal en gezellig straatje in het centrum van javea een leuk restaurant in een gezellig kader
Heel lekkere gerechten en een zeer goede bediening
Hebben genoten van de geitekaas van zamora die ons eerst nogal eentonig leek ,maar achteraf zo van genoten hebben .met superlekker brood en enkele bijhorende framboosjes en geconfijt vlees
Als 2 e gerecht hebben we sollomilo van rund genomen ,was zeer lekker en heel apart gebracht
Dit is wel een topkeuken
Volgens de ober veranderd de kaart geregeld zodat je steeds andere dingen kan proeven
Als je van een fijne keuken houd moet je hier zijn
De bedoeling is dat je steeds de gerechten in het midden van de tafel laat en er met 2 personen van eet
Als we ooit javea of omstreken bezoeken gaan we zeker nog eens eten
Top

Simon M, Owner van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2014

Dank U voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij u uw maaltijd genoten en kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groeten

Reizigers die Iberia Gastrobar bekeken, bekeken ook