“Geweldig”

Iberia Gastrobar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juni 2014 beoordeeld

In een smal en gezellig straatje in het centrum van javea een leuk restaurant in een gezellig kader
Heel lekkere gerechten en een zeer goede bediening
Hebben genoten van de geitekaas van zamora die ons eerst nogal eentonig leek ,maar achteraf zo van genoten hebben .met superlekker brood en enkele bijhorende framboosjes en geconfijt vlees
Als 2 e gerecht hebben we sollomilo van rund genomen ,was zeer lekker en heel apart gebracht
Dit is wel een topkeuken
Volgens de ober veranderd de kaart geregeld zodat je steeds andere dingen kan proeven
Als je van een fijne keuken houd moet je hier zijn
De bedoeling is dat je steeds de gerechten in het midden van de tafel laat en er met 2 personen van eet
Als we ooit javea of omstreken bezoeken gaan we zeker nog eens eten
Top

Simon M, Owner van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2014

Dank U voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij u uw maaltijd genoten en kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groeten

20 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren verrast door het bijzonder lekkere verfijnde eten. Leuke locatie midden in het dorp. Aardige bediening. Een aanrader!!

Simon M, Owner van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2014

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gld u de ervaring genoten en we hopen u binnenkort weer te zien. vriendelijke groeten

10 juni 2014 beoordeeld

Na een jaar weer terug in javea en nu geluncht bij de Gastrobar, super eten, heerlijke wijnen, kortom geweldig en ga zo door. Een hele terechte nummer 1

Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2014

1 mei 2014 beoordeeld

We hebben hier vanavond gegeten met onze drie kinderen. Het was een geweldige ervaring, alles klopte. De chef deed ons een hele goede suggestie voor het menu aan de hand en voelde precies aan waar wij - en onze drie kinderen - behoefte aan hadden. Wat volgde was een keur aan vis- en vleesgerechten die stuk voor stuk de moeite van het omrijden waard waren. Alles was duidelijk met heel veel zorg gemaakt en de smaakcombinaties waren voortreffelijk. Voeg daaraan toe de gezellige ambiance, de originele kaart en de voortreffelijke bediening en je hebt het recept voor een fantastische avond! Echt een hele goede prestatie!

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2014

Hartelijk dank voor uw beoordeling op onze gastrobar. We zijn blij dat je de ervaring genoten en hopen u binnenkort weer op je volgende vakantie in Javea zien. Een groet coordial

17 januari 2014 beoordeeld

Onze ervaring dat het na de feestdagen altijd rustig is in het restaurantwezen werd weer eens bevestigd toen wij de enige gasten waren op een doordeweekse avond; dus reserveren was niet echt nodig. Alle aandacht dus voor tafel van twee. in een knusse ambiance. Wij kozen voor enkele tapas die aangeprezen werden bij de dagaanbieding. Na een amuse van het huis en een speciale presentatie van de pan met aioily kwam een tomaten-salade; heerlijk fris!; daarna een variatie op bacalao en wel met dun gesneden buikspek waarover uitgebakken gekruimelde ham die lauwwarm werd geserveerd en echt iets voor de liefhebber is (mijn tafelgenote loopt er niet voor om). De (gekoeld gepresenteerde) steak tartaar is werkelijk een surprise - de combinatie met een bolletje ijs on top - en smaakte voortreffelijk; De rode huiswijn is prima en de witte Rueda is heerlijk. Kortom een adres om vaker te bezoeken; de uitbaters Simon en Angel verdienen dat wel.

• Sfeer
Simon M, Propietario van Iberia Gastrobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2014

Dank u voor uw opmerkingen over onze gastrobar. Wij zijn blij dat je genoten van het bezoek en we hopen u binnenkort weer te zien. vriendelijke groeten
Bedankt voor de foto's!

Reizigers die Iberia Gastrobar bekeken, bekeken ook