“Nog steeds op hoog niveau”
Beoordeling van Restaurant BonAmb

Restaurant BonAmb
Geclassificeerd als nr. 13 van 380 Restaurants in Javea
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er op de middag en namen het Sal menu en waren weer aangenaam verrast door de lekkere bereidingen en smaken. Veel vis op diverse manieren klaargemaakt en inventief. Vele zullen dit speciaal vinden qua smaak, maar het was zeer lekker. Afsluiten deden we met een perfect krokant gebakken eend. De desserts waren licht en smaakbommetjes.
We hebben geen aangepaste wijnen genomen maar samen met de sommelier wat uitgezocht. Kripta Cava agusti torello 2006, Ossian 2014, mirlo blanco Valquejigoso. Wat moet er nog gebeuren om naar 3 *** te gaan ?

Datum van bezoek: augustus 2018

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was niet heel vriendelijk, meneer was kordaat en stuurde ons naar binnen. Geen idee wat hij van ons verwachtte, dus maak dat duidelijk!
Bij binnenkomst staat een kok voor je klaar om twee hapjes te serveren. Super leuk en ook lekker. Daarna aan tafel. Weer hapjes. Allemaal lekker. Maar we lusten ook wel wat drinken!
Veel personeel aanwezig, elke keer een ander persoon aan tafel. Voor alles. En iedereen vraagt of verteld hetzelfde en wij geven alle keren braaf hetzelfde antwoord (oa voor dieetwensen).
Presentatie van de gerechten mooi, maar de crab was oud en de vissauzen veelal te ver doorgekookt. Zware smaken. Ook zeker wel echte top gerechtjes tussendoor.

Datum van bezoek: juli 2018
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst Spaanse sterren. Zeer mooi verzorgde gangen met bijpassende wijnen. Geweldige ervaring. Genieten!

Datum van bezoek: augustus 2017
10 juni 2018 beoordeeld

Het wow-gevoel begint reeds bij het gepersonaliseerd onthaal met 2 proevertjes waarna ober ons naar onze tafel leidde in het strak ingerichte restaurant.
Wij voor het menu Sol met combinate van kleine, superfijne vis/vlees gerechtjes met gedurfde wat oosters getinte smaken. Een ongelofelijke beleving waar maar geen einde leek aan te komen. De bediening verlies vlot, vriendelijk en zeer professioneel. Dit restaurant straalt in alles klasse uit en is zijn 2 Michelin sterren zeker waard.

Datum van bezoek: juni 2018
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig restaurant, goed ontvangen en vriendelijk personeel
Maar voor mij geen 2 sterren waard
Alles ging gewoon veel te snel en de smaken waren voor mij geen hoogvlieger
Je kreeg nergens pauze tussen heb gewoon 2 gerechten onaangeroerd moeten terug geven...
Wel spijtig had er meer van verwacht zeker voor die prijs

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurant BonAmb bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Restaurant BonAmb geweest? Deel je ervaringen!