“fantastisch bedrijf, niet voor niets twee sterren.”
Beoordeling van Restaurant BonAmb

Restaurant BonAmb
Geclassificeerd als nr. 12 van 355 Restaurants in Javea
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 oktober 2017 beoordeeld

Sterrenzaak in optima forma, heel eigen concept, Nederlandse leiding, men wil hier echt het mediterraanse uitdragen, met name het gebied rond Javea. Hierin slaagt men wonderwel, ondanks hevige concurrentie in de directe omgeving, waar men tegenwoordig bijna overal de kwaliteit voorop laat staan, heeft Bon Amb toch wel de echte klasse van een sterrenzaak.

9 oktober 2017 beoordeeld

Met vrienden bezoek aan BonAmb, binnen gegeten. Perfecte ambiance, mooie inrichting, professionele vlotte bediening en heerlijk gegeten. Hier kom je terug.

30 augustus 2017 beoordeeld

Wij gingen s' middags. Het was zalig vertoeven: uitstekend eten, schitterende wijnen, vriendelijke en efficiënte bediening. Het was echt genieten in een aangename en rustige sfeer. Prijs kwaliteit is bewonderenswaardig.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder jaar bezoeken wij BonAmb. Eenmaal per jaar om de Spaanse sterrenstatus te beleven. Je merkt dat het restaurant gegroeid is qua bekendheid en ambities. Het enigszins persoonlijke tintje is er niet meer. Het personeel loopt er strak in het gelid, maar aan hun kleding valt nog wel wat eer te behalen. De eigenaar houdt al het personeel met een keurende blik in de gaten, doodsbang dat er iets mis gaat. We kozen voor het menu met zo'n 14 kleine gerechtjes. Vis voert duidelijk de boventoom en dat gaat bij gerecht nummer 9 tegenstaan. Mijn partner vond het bijpassende wijnarrangement geweldig. Hij vroeg van een wijn nog een extra glas, maar dat is gewoon niet geserveerd. Hij moest zich waarschijnlijk houden aan het ' wijnschema' . Na ruim 2,5 uur zijn we vertrokken. Geen persoonlijke begeleiding of tot ziens bij vertrek. Dat past niet bij zo'n restaurant.
Het personeel spreekt Spaans en slecht Engels, dan is het niet makkelijk om te volgen wat ze nu precies serveren en dat is heel jammer.
Mijn beoordeling is gebaseerd op een avondje beleving, dus dit heeft niet alleen met de maken met de kwaliteit van de keuken.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren gereserveerd, zaten we prachtig in de tuin te dineren. Hadden gekozen voor 12 gangen menu plus wijnarrangement. De rest was een 4 uur durende beleving! Wat een gerechten en bijbehorende wijnen. Alles klopte en was een grote smaak-explosie! Helemaal top. De 2e ster, welke ze sinds afgelopen november hebben gekregen, hebben ze dik verdiend! Komen zeker terug. Beste restaurant van Javea en omgeving!!!!

Reizigers die Restaurant BonAmb bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Restaurant BonAmb geweest? Deel je ervaringen!