Hoogtepunten uit beoordelingen
Spectaculair!

Zeer zeker de moeite waard! Mooie uitzichten, mooie natuur en uitstekende wandelwegen. Parkeren kun ... meer lezen

gisteren beoordeeld
masiadelbarranco
Xabia, Spanje
Zeer indrukwekkend

Ik had een korte wandeling gekozen van 5 km ongeveer. Een rondwandeling naar cueva del aqua en via ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Petra v
Lees alle 458 beoordelingen

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Xabia zeer leuke wandeling, goed te doen ook met kinderen vonden wij. Soms wat smalle paden, maar overwegend prima te lopen. Zeker de moeite waard.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie wandelingen die goed te doen zijn. Wel water, goede schoenen en eventueel warme kleding voor wanneer het weer omslaat meenemen.
Veel plezier...mooie uitzichten verzekerd.

30 januari 2018 beoordeeld

Hebben hier een fietstocht gemaakt van ongeveer 3 uur. Het is een prachtig gebied met hele mooie uitzichten.

7 november 2017 beoordeeld

Prachtige wandeling op bijna 800 meter hoogte met mooie vergezichten over zee, bij helder weer zie je het eiland Ibiza. Er is geen eten en drinken op de tocht dus neem dat mee! Verder een zeer aan te bevelen tocht.

4 oktober 2017 beoordeeld

wat een prachtige omgeving is dit. je kan er wandelen, fietsen of gewoon rustig gaan zitten en genieten. het beklimmen van de montgo is zeker de moeite waard. de looppaden zijn te doen maar doe wel goede schoenen aan.