“Lekker uit eten”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie, lekker eten en bekwaam personeel , zeer vriendelijk.
We zijn al op verschillende andere plaatsen gaan proeven maar tot nu toe blijft acqua voor ons op de eerste plaats . Ik sta zelf in de keuken in het dagelijks leven en daarom wat kritisch , maar de keuken is een aanrader . Het personeel trouwens ook . Doe zo door .

Datum van bezoek: juli 2018

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale locatie om te gaan lunchen tijdens je stranddag. Mooi uitzicht en lekker eten. Geen ervaring met diner.

Datum van bezoek: juli 2018
5 juli 2018 beoordeeld

Regelmatig bezoeken we het terras van Acqua waar het heerlijk toeven is. Vriendelijke bediening je kunt er behalve een drankje ook lekkere hapjes bestellen.

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zitten, perfecte bediening, eten voortreffelijk en een uitzicht om van te genieten. Een zaak waar we beslist vaker zullen komen.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten wat een mooie locatie.
Terras ligt in de avondzon.
Het was erg druk maar ondanks dat was de bediening vlot. We hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Acqua bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca
Javea, Costa Blanca

In Acqua geweest? Deel je ervaringen!