“Geweldig!!!”
Beoordeling van Posidonia Restaurant

Posidonia Restaurant
Reserveren met
Posidonia Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 378 Restaurants in Javea
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op TripAdvisor dit restaurant gevonden en geen seconde beklaagd. De 3 gangen menu gekozen voor 16,95€. Zeer mooie presentatie, locatie aan het strand, ruime porties, lekker eten, gewoonweg fantastische prijs/kwaliteit. Hier komen we zeker terug en kunnen we iedereen aanraden!

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2018

Thanks a lot for your visit in our restaurant, you comment and the recommendation. The best prize for us, is when our clients are totally happy with what we offer them. We are looking forward to seeing you next time.

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de vissoep en daarna parillada van vis. Absolute aanrader ! De bediening was heel vriendelijk en prijs/kwaliteit perfect.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2018

Thank you for this review! it is really great to see our clients enjoying their time in our restaurant. We hope to see you here soon again.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verdient eigenlijk 4,5 maar moet nu eenmaal kiezen tussen 4 en 5 . Zeer vriendelijk personeel. Sergio en Theresa doen moeite om een woordje Nederlands te spreken, wat sympathiek overkomt. De dagmenu biedt veel keuzemogelijkheden en is lekker, maar net geen top. Zeker de moeite waard !

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018

Thank you for your comment Dirk D. We are happy to hear you had a pleasant experience with us. We are looking forward to welcome you back in the very near future.
Kind regards

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen daar al een tijdje en zijn nog nooit teleurgesteld! Lamsschouder is
SUPER lekker! Een echte aanrader.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2018

Thank you so much for your comment Jeanique! :D

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering eerst buiten op de boulevard 10 minuten wachten en daarna met 5 personen heerlijk gedineerd. Superbediening en lekkere vis- en pastagerechten voor een zeer redelijke prijs. Ook de droge witte huiswijn smaakte prima. Aanrader voor gezinnen.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018

Thank you so much Abansci for your great comment

Reizigers die Posidonia Restaurant bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Posidonia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!