“Fantastisch restaurant met uitzicht op zee”
Beoordeling van Posidonia Restaurant

Posidonia Restaurant
Reserveren met
Posidonia Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 378 Restaurants in Javea
21 juni 2018 beoordeeld

Zoals gewoonlijk hier weer superlekker gegeten. Het menu is zeer uitgebreid en heel redelijk geprijsd. De huiswijn is voortreffelijk. Ook bijzonder prettige bediening. Dit is en blijft ons favoriete restaurant.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Thank you so much for your comment Annav220!! We hope to see you as soon as possible. Kinds regards

29 maart 2018 beoordeeld

Posidonia, aan de strandboulevard van Arenal is een uitnodigend restaurant waarbij men eenmaal binnen ervaart dat het er iets anders aan toegaat dan bij vele soortgelijke eetgelegenheden. Alle medewerkers doen hun best om de clientèle gewoon vriendelijk te behandelen en dat komt erg plezierig over. Wij wilden niet uitgebreid dineren maar eenvoudig enkele tapas eten en wat drinken en kregen een tafeltje toegewezen met prachtig uitzicht over de baai van Javea en de in deze week voor Pasen drukbevolkte wandelboulevard. De bestelde schotel met gebraden superdunne aardappelschijfjes, gebakken stukjes worst , morcilla, spaanse ham en met gebakken eieren smaakte voortreffelijk evenals de portie gambas al ajillo; altijd een lekkernij met een stukje brood voor de knoflooksaus. Als laatste een schotel met chipirones, kleine in zijn geheel gepaneerde en gefrituurde inktvisjes, een echt lekker hapje, speciaal voor visliefhebbers.
Met een glaasje rood (Rioja) en een tapbiertje erbij zijn wij best tevreden en genieten nog even na van een Limoncello "van het huis"; en met de complimenten voor Adina vanwege haar bijzondere aandacht .

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Thank you so much, dear Anton041, for having taken the time to write your review. Our team are immensely pleased that you enjoyed our restaurant.. We are all delighted to hear that the food was delicious. Thank you again and we look forward to welcoming you back soon. Best wishes.

16 maart 2018 beoordeeld

Alles leek perfect : heel aangenaam kader, prachtige ligging vlak aan het strand, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding (16,95 € voor een menuutje) tot we de paella (waarvoor we gekozen hadden in het menuutje) opgediend kregen en er zand in mijn gedeelte bleek te zitten. Het was zelfs zo erg dat mijn partner het zand hoorde kraken tussen mijn tanden (terwijl zijzelf dat probleem helemaal niet had). Ik dacht eerst dat er zand op mijn bord lag want toen ik paella rechtstreeks uit de pan nam had ik dat probleem niet. Men beweerde dat het niet kon dat er zand in het bord lag en dat de borden goed afgewassen en gedroogd waren maar ik kreeg toch een ander bord. Daarna begon ik te vermoeden dat een mossel, die in de paella lag, allicht niet voldoende gekuist was en er nog zand in zat, wat allicht de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn.
Deze ervaring, die mijn maaltijd toch voor een deel verpest heeft, beschouw ik evenwel als een éénmalig incident. We zouden daarom niet nalaten om bij een volgende gelegenheid nog eens naar Posidonia te gaan

Chris V,
Thank you for choosing our restaurant, hope to see you soon

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strand van Arenal en zijn omgeving hebben zo'n heerlijke ambiance.
Vandaag zijn we bij het relatief nieuwe restaurant Posidonia neergestreken omdat het eigenlijk te laat voor de lunch was en nog iets te vroeg voor het diner, maar Posidonia is doorlopend geopend is voor eten.
We werden door een vriendelijke bediening welkom geheten en kregen een mooie plek en kozen voor het diner.
Beginnend met heerlijke mosselen curry en een trio van tapas werden de smaak papillen wakker geschud. De mosselen waren voortreffelijk maar de tapas waren allemaal gefrituurd hetgeen een tegenvallertje was.
De aansluitende paella was een bommetje vol met smaak; voortreffelijk! Tezamen met de heerlijke wijn genieten!
De toetjes zagen er zeer verleidelijk uit maar we hielden het op koffie om een smakelijke maaltijd af te ronden.
Niet het beste restaurant in de Arenal area maar een heel goede tweede wat ons betreft.

Hello Ruud57hf! thanks for your comments, it helps us to keep improving. We hope to see you again!

9 februari 2018 beoordeeld

Attente bediening, lekker eten, alles erop en eraan voor een lunch op hoog niveau! Hier komen we zeker terug.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

What a nice comment, Leukerd! Thank you so much! Looking forward to your next visit with us!

Reizigers die Posidonia Restaurant bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Posidonia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!