“Alles leek perfect ... tot er zand in de paella bleek te zitten”
Beoordeling van Posidonia Restaurant

Posidonia Restaurant
Reserveren met
Posidonia Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 378 Restaurants in Javea
16 maart 2018 beoordeeld

Alles leek perfect : heel aangenaam kader, prachtige ligging vlak aan het strand, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding (16,95 € voor een menuutje) tot we de paella (waarvoor we gekozen hadden in het menuutje) opgediend kregen en er zand in mijn gedeelte bleek te zitten. Het was zelfs zo erg dat mijn partner het zand hoorde kraken tussen mijn tanden (terwijl zijzelf dat probleem helemaal niet had). Ik dacht eerst dat er zand op mijn bord lag want toen ik paella rechtstreeks uit de pan nam had ik dat probleem niet. Men beweerde dat het niet kon dat er zand in het bord lag en dat de borden goed afgewassen en gedroogd waren maar ik kreeg toch een ander bord. Daarna begon ik te vermoeden dat een mossel, die in de paella lag, allicht niet voldoende gekuist was en er nog zand in zat, wat allicht de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn.
Deze ervaring, die mijn maaltijd toch voor een deel verpest heeft, beschouw ik evenwel als een éénmalig incident. We zouden daarom niet nalaten om bij een volgende gelegenheid nog eens naar Posidonia te gaan

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Chris V,
Thank you for choosing our restaurant, hope to see you soon

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strand van Arenal en zijn omgeving hebben zo'n heerlijke ambiance.
Vandaag zijn we bij het relatief nieuwe restaurant Posidonia neergestreken omdat het eigenlijk te laat voor de lunch was en nog iets te vroeg voor het diner, maar Posidonia is doorlopend geopend is voor eten.
We werden door een vriendelijke bediening welkom geheten en kregen een mooie plek en kozen voor het diner.
Beginnend met heerlijke mosselen curry en een trio van tapas werden de smaak papillen wakker geschud. De mosselen waren voortreffelijk maar de tapas waren allemaal gefrituurd hetgeen een tegenvallertje was.
De aansluitende paella was een bommetje vol met smaak; voortreffelijk! Tezamen met de heerlijke wijn genieten!
De toetjes zagen er zeer verleidelijk uit maar we hielden het op koffie om een smakelijke maaltijd af te ronden.
Niet het beste restaurant in de Arenal area maar een heel goede tweede wat ons betreft.

Hello Ruud57hf! thanks for your comments, it helps us to keep improving. We hope to see you again!

9 februari 2018 beoordeeld

Attente bediening, lekker eten, alles erop en eraan voor een lunch op hoog niveau! Hier komen we zeker terug.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

What a nice comment, Leukerd! Thank you so much! Looking forward to your next visit with us!

3 februari 2018 beoordeeld

Nieuw in El Aronal, met lovende kritieken. Onze menu del dia was verrassend lekker, goed verzorgd, opgediend met kostelijk drie gangen menu. Nadruk ligt op vis, maar vegetarisch, vlees is ook mogelijk. Kostelijke paella, goede wijn en dessert. We komen zeker terug!

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Dear Rob S, we are so happy you've chosen us and after shared your excellent review here. It makes us highly motivated to do our best. Of course, we are looking forward to seeing you as soon as possible in Posidonia. Nice regards!!

24 december 2017 beoordeeld

Een mooie meerwaarde voor de Arenal. goede Spaanse keuken zowel de tapas als de gerechten zijn er aan te bevelen.
De bediening is er zeer vriendelijk en atent.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Estimado Marcel542014, we are so happy you have chosen us and after shared your excellent review with us. It makes us highly motivated to do our best. Of course, we are looking forward to meeting you as soon as possible! :D

Reizigers die Posidonia Restaurant bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Posidonia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!