“Heerlijk eten met mooi zeezicht”
Beoordeling van Posidonia Restaurant

Posidonia Restaurant
Reserveren met
Posidonia Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 363 Restaurants in Javea
24 december 2017 beoordeeld

Een mooie meerwaarde voor de Arenal. goede Spaanse keuken zowel de tapas als de gerechten zijn er aan te bevelen.
De bediening is er zeer vriendelijk en atent.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Estimado Marcel542014, we are so happy you have chosen us and after shared your excellent review with us. It makes us highly motivated to do our best. Of course, we are looking forward to meeting you as soon as possible! :D

2 december 2017 beoordeeld

Vanwege de rating op Tripadvisor Posidonia gekozen voor een lunch. Dagmenu besteld waar je een zeer ruime keuze hebt uit een voorgerecht, een hoofdgerecht met vooraf brood en koffie of dessert na voor 16,95 €. Heerlijk gegeten en vooral wat een leuke en vriendelijke bediening (o.a. Sergio en een Nederlandse ober) die alle tijd voor hun gasten namen. Oké het was niet druk, maar toch fijn en je voelt je daardoor als gast echt gewaardeerd. Gerechten zijn top, heel lekker en als een plaatje opgediend en veel groter dan verwacht. Mijn vrouw had aan haar salade met geitenkaas als voorgerecht al bijna genoeg en voor mij was na, een erg lekkere tapas, de kalkoen met heerlijke frites als hoofdgerecht te veel en kreeg ik een doggybag mee. Twee dagen later nog genoeg aan deze portie gehad. Alles bij elkaar top, ook de wijnen en voor ons een terechte hoge positie voor Posidonia op Tripadvisor. Posidonia houdt dit niveau vooral vast. Bij de afrekening kregen we een briefje met het verzoek om een recensie op Tripadvisor te plaatsen. Bij deze dus.

Ideamixta M, Public Relations Manager van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Thank you very much for your comment Harry! We are happy to know that you enjoyed our restaurant and hope that you come again!

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben er nu twee keer geweest en allebei de keren was het eten heerlijk, van hoog niveau, mooie presentatie en steekt echt met kop en schouders boven de andere restaurants uit die in de buurt zitten. De sfeer is er gezellig en een hele goede, attente en alerte bediening. Echt een aanrader! En het extra luxe dag menu van 21 euro is zijn geld dubbel en dwars waard. Maar ook de rest van de kaart heeft een goede prijs kwaliteit verhouding als je van lekker eten houd :-) top dus!

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Dear Marko d,

Thank you for your kind review. We're happy to read that you had an excellent experience at Posidonia. Thank you for sharing your thoughts, and we hope your next visit will be as pleasant as this one! :D

Have a great day.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen heerlijk gegeten,vooral paella was vers en lekker,gelukkig de zeevrachten konden apart,niet iedereen lust dat.
Zeer vriendelijke en attente bediening zonder opdringerig te zijn.
Prijs ,kwaliteit is goed.
Menu 16,90 is de prijs zeker waard.
Komen zeker teug.

What a great motivation for us your review, dear Wil K! Thank you so much for being our happy customer and sharing your experience with us.

Have a happy day!! :D

21 oktober 2017 beoordeeld

Lekker menu voor de lunch . Erg veel keuze en allemaal erg lekker en mooi uitgeserveerd . En dat alles voor een prima prijs! Kortom een aanrader.

Thank you so much donaldkalff for such a nice review! You are welcome with us anytime! Hoping to see you soon! :D

Reizigers die Posidonia Restaurant bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Posidonia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!