“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Posidonia Restaurant

Posidonia Restaurant
Reserveren met
Posidonia Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 378 Restaurants in Javea
21 oktober 2017 beoordeeld

Lekker menu voor de lunch . Erg veel keuze en allemaal erg lekker en mooi uitgeserveerd . En dat alles voor een prima prijs! Kortom een aanrader.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Thank you so much donaldkalff for such a nice review! You are welcome with us anytime! Hoping to see you soon! :D

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs.
Geen plek meer voor een toetje ondanks dat de toetjeskaart er goed uit zag.
De rode huiswijn is aan te raden.
Verder gezellige bediening.
Kortom: een aanrader!

Dear Lisette-voortman,

First and foremost, allow us to express our most sincere gratitude to you for taking the effort to write down your splendid review to us about our restaurant on TripAdvisor, it really means a lot to us.

Hope to see you again
Best regards,

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek gegaan naar restaurant terwijl we ergens drankje deden. Geen zin in een gok dus TripAdvisor geraadpleegd. Zeker geen spijt van gehad! Dit nieuwe, stijlvol ingerichte restaurant stelt zeker niet teleur. Wij namen diverse tapas die eindelijk eens wat anders dan anders klaargemaakt zijn! Heerlijk gegeten voor schappelijke prijs! Een van de medewerkers is Nederlands en hij was erg blij met de klandizie zo in de eerste weken na de opening onlangs. Hij mag terecht trots zijn! Wij gaan zeker nog een keer terug!

19 september 2017 beoordeeld

We waren er op een maandag. Lekker gegeten, wel meer vis dan vlees. Maar goed, de naam zegt al,iets over de keuken.
Vriendelijke bediening, men spreekt Spaans, Engels en ook Nederlands.
Prima wijnen.
Prijs is passend bij ambiance, niet goedkoop, wel goede prijs-kwaliteit verhouding.
We gaan zeker nog een keer terug.

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

MarcelJavea we feel happy with reading your nice review! Your feedback is very important for us! Look forward to welcoming you soon!

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het passeren van dit nieuwe etablissement ons laten overhalen om daar een hapje te eten. En dat hebben we ons zeker niet beklaagd. We kozen voor de dagmenu. Alle ingrediënten waren supervers en de porties vrij ruim. Zeker op het dessert wordt bij dergelijke menu's nogal beknibbeld, wat hier zeker niet het geval was. Inclusief een flesje witte wijn van het huis dienden wij voor ons tweetjes 45 € te betalen. Waarna we nog een lekkere muscatel als chupito aangeboden kregen.
Enig minpunt : het ging allemaal een beetje te vlug, op onze vraag na de hoofdschotel om wat ruimte te laten vooraleer het dessert te brengen werd vriendelijk en bevestigend geantwoord, maar 5 minuutjes later stonden ze daar wel met dessert. (Trouwens die zelfgemaakte helado de turron is superlekker maar wel een caloriebom)

Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas van Posidonia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Paul D thank you so much for choosing our restaurant and leaving such a nice review. Your positive feedback encourages us to do our best! Looking forward to seeing you soon!

Reizigers die Posidonia Restaurant bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca

In Posidonia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!