“Overheerlijk”
Beoordeling van Essência Tapas & Drinks

Essência Tapas & Drinks
Geclassificeerd als nr. 12 van 380 Restaurants in Javea
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tien met een griffel voor bediening en eten. Jum. Ce vice, aubergine met melasse honing. Rendierworst etc.

Datum van bezoek: december 2017

16 september 2017 beoordeeld

Op een regenachtige avond op 15 september hier gegeten, alvorens te hebben gereserveerd.
Bij binnenkomst was er geen tafel voor ons vrij, wel was voor ons de bartafel gereserveerd, hebben we maar gedaan, niet onze voorkeur.
Het is een klein restaurant met een open keuken, het was volledig bezet met niet Spanjaarden.
We kozen eerst een Rioja wijn uit, waarna we een salade bestelden.
Toen de salade werd geserveerd, zag dat er mooi uit, de salade bestond uit spinazie en verse frambozen met besjes, daarop bolletjes vruchtenijs gegarneerd, heel apart.
De combinatie met onze wijn was een verkeerde keuze, wij wisten niet dat er vruchtenijs op de salade werd gedaan.
De dressing moest je zelf verzorgen, de salade was puur.
Het tweede gerecht was kip tikki massala, niets bijzonders en veel te weinig.
We besloten om niet verder te bestellen, ook vanwege de ongemakkelijke zit op de barstoelen.
We hebben dit geprobeerd, maar een tweede keer komen wij hier niet meer, ondanks de goede beoordelingen, het voldoet niet aan onze wensen.

Datum van bezoek: september 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect! Om daar maar mee te beginnen.
Gisteren hebben we hier gegeten op advies van een familielid en moet zeggen een streling voor de tong. In een klein straatje in het oude dorp ligt een leuk klein tapas restaurantje waar je heerlijk kunt eten. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Nadat we buiten naar onze tafel werden begeleid werden de drankjes opgenomen en de kaarten uitgedeeld. We hebben eerst ff genoten van het idyllische straatje waar het terras in staat. Na de uiterst vriendelijke uitleg over de werkwijze en sommige gerechten hebben we enkele tapas uitgezocht. De tapas werd door het restaurant in volgorde geserveerd en met de juiste snelheid zodat je lekker kon genieten van de gerechten. Wij drie personen hebben elk 2 gerechten uitgezocht en met elkaar gedeeld en waar we na het laatste gerecht ook meer dan voldoende aan hebben gehad. De nagerechten zagen er perfect uit en smaakte ook zo. Kort om, wij gaan zeker terug om te genieten van de gerechten en de vriendelijkheid van de gastvrouw, een top stekje om te eten.

Datum van bezoek: september 2017
Michy G, Gerente van Essência Tapas & Drinks, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Muchas gracias por su comentario. Nos alegra muchísimo que disfrutaran de su velada. Esperamos verles pronto, un saludo de todo el equipo Essencia.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongedwongen sfeer door de gastvrouw en gastheer.
Kaart geeft veel mogelijkheden, voor iedere smaak. De croquetten ham en garnaal zijn uitmuntend. Aubergines gerecht met honing om je vingers bij op te eten.

Datum van bezoek: augustus 2017
Michy G, Gerente van Essência Tapas & Drinks, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Gracias por su reseña, nos encanta saber que les gusta Essência, esperamos volver a verles muy pronto.
Saludos del equipo.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Idyllisch restaurantje verscholen in de oude binnenstad van Javea / Xabia. Leuke vriendelijke bediening. Een lekkere wijn en we hebben gevraagd ons te verrassen. We hebben heerlijk gegeten. Niets zelf uitgekozen maar het aan de keuken van Essência overgelaten. Erg leuk om zo te eten. Er worden verse ingrediënten gebruikt en met passie klaargemaakt, en mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: augustus 2017

Muchísimas gracias por su reseña, nos habéis puesto a prueba y felizmente la hemos superado y os hemos sorprendido hehhehehe, nos alegra saber que os ha gustado Essência y su esencia, gracias por recomendarnos.
Sera un placer volver a verles. Hasta pronto. Saludos de todo el equipo.

Reizigers die Essência Tapas & Drinks bekeken, bekeken ook

Javea, Costa Blanca
Javea, Costa Blanca

In Essência Tapas & Drinks geweest? Deel je ervaringen!