“Super”
Beoordeling van Restaurante Samaruc Denia

Restaurante Samaruc Denia
Reserveren met
Restaurante Samaruc Denia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 526 Restaurants in Denia
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

In mei tweemaal gedineerd in dit restaurant.
Hartelijke ontvangst en bediening. Mooi gedekte tafels.
Originele, lichte en heel smakelijke gerechten.
Dit restaurant verdient een Michelinster.

Lourdes B, Propietario van Restaurante Samaruc Denia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Buenas tardes Luc, siempres es un placer poder atender a comensales como vosotros.
Fue un honor que eligieras nuestro Restaurante para venir a cenar y además repitieras para poder así probar nuestras dos opciones (Menú Degustación o Carta de Temporada).
Espero verte en Octubre para comer y poder ofrecerte nuevos sabores.
Un cordial saludo desde el equipo del Restaurante Samaruc.

31 januari 2017 beoordeeld

We hebben er gegeten eind december. We waren praktisch alleen;
Lekkere, heel speciale tapas -gerechten;
Niet zo goedkoop

Lourdes B, Propietario van Restaurante Samaruc Denia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Gracias por tú opinión, esperamos verlos pronto y mientras tanto trabajaremos para mejorar y sorprenderte en tú próxima visita.
Un cordial saludo desde el Restaurante Samaruc.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Bijzondere gerechten. De bediening kon precies uitleggen wat we gingen eten. De kok kwam een paar keer langs om te vragen of we tevreden waren. Meer dan tevreden. Absolute aanrader.

Lourdes B, Propietario van Restaurante Samaruc Denia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Gracias por su opinión sobre nuestro restaurante, fue un placer atenderos.
Un cordial saludo desde el equipo del Restaurante Samaruc.

20 oktober 2016 beoordeeld

geen parkeerplaats voor je auto kon mijn auto op terras parkeren maar dan kijk je wel tegen de auto's aan eten viel erg tegen we hadden garnalen kroketten maar dat ware bitterballen en dat voor 10 euro heel duur rest was ook niet om naar huis te schrijven wij komen vaak in San Sabastian daar kan je echt goed eten we gingen hier naar toe om de recenties viel hééél erg tegen erg duur gaan we nooit meer heen zijn hééél veel betere restaurants in denia voor heel wat betere prijzen

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zagen dat het restaurant op nummer 4 stond op tripadvisor , van de 400 restaurants in Denia .

De kwaliteit van het diner was zeer goed , zeker nr 4 waard , we hebben een aantal tapas genomen en alles gedeeld , vooral de tonijn was zeer goed , je moet dit restaurant zeker een keer proberen .

Jammer dat de inrichting van de zaak te wensen overlaat , harde rock muziek , veel te licht , je auto parkeer je op het terras zelf , onze eerste indruk was ook anders , daarom was de verrassing des te groter, kwaliteit van het eten zeer goed .

Advies : meer sfeer door minder licht , kaasje op tafel , rustige muziek .

Wij komen zeker terug

Lourdes B, Propietario van Restaurante Samaruc Denia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Gracias por su opinión, esperamos seguir mejorando para sorprenderle en su próxima visita. Un saludo desde el Restaurante Samaruc.

Reizigers die Restaurante Samaruc Denia bekeken, bekeken ook

In Restaurante Samaruc Denia geweest? Deel je ervaringen!