TripAdvisor
Denia
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Zoals de Spanjaard het lekker vindt. ”
Beoordeling van Il Fratelli

Il Fratelli
Geclassificeerd als nr. 329 van 586 Restaurants in Denia
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een prima wijntje erbij. Veel locale gasten die tot laat in de avond nog binnenkomen voor een hapje en een drankje . De voertaal is dan ook Spaans net als de smaken waarvoor wij voor naar Spanje komen .
€65,- met zijn drieën met bier , wijn , koffie , voorafje en hoofdgerecht.

Datum van bezoek: september 2019

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag gelunched bij Il Fratelli. Bediening matig tot slecht. Jonge meiden met weinig hart voor de zaak. Lang gezicht met gemaakte glimlach. Pizza was waardeloos, pasta AOP matig tot redelijk. Vooraf gefrituurde baby inktvisjes....vet met veel deeg. Gefrituurde inktvisringen....op zich prima wat je er van mag verwachten. We kregen nog wel een limoncello van het huis. Maar dat kon het niet goedmaken. Ons voorstel: laat dit restaurant links liggen, al snel krijg je beter kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2018
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk gegeten in verhouding met de prijs en de soort zaak.
We waren met twee kinderen van 9 en 6,ook daar was een kindermenu voor.

Datum van bezoek: februari 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergeet de negatieve berichten, wat verwacht je dan ook voor een dagmenu van 11 euro ? Keuze uit verschillende voorgerechten en hoofdgerechten, samen met salade, toetje en koffie, brood en een drankje. Snelle vlotte bediening maar geen sterren restaurant, prima !

Datum van bezoek: februari 2018
25 september 2016 beoordeeld

Het leek een goed restaurant. De pizzá zijn inderdaad prima maar de vleesmaaltijden zijn ver onder niveau (taai, smakeloos) en werden doorbakken gebracht terwijl rare was besteld. De bediening was onvriendelijke en lomp; het eten wordt een soort van 'op tafel gekwakt'. Bestellingen (wijn, water, bier) werden herhaaldelijk vergeten en pas na meerdere herinneringen gebracht. Al met al: mijden deze plek.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Il Fratelli bekeken, bekeken ook

In Il Fratelli geweest? Deel je ervaringen!