“Beste steakhouse van Peñiscola!.. ”

Steakhouse Braseria El Campo
Geclassificeerd als nr. 31 van 227 Restaurants in Peñiscola
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is super vers!.. prijs kwaliteit verhouding is super veel voor weinig!.. maar ook erg lekker!.. vlees is super mals en overheerlijk van de bbq/grill ook de pizza's zijn erg groot en lekker een tikkeltje anders dan wat je van een pizza verwacht maar Ow zo lekker!.. complimenten aan de chef kok!.. super vriendelijk personeel!.. top locatie als je van lekker eten houdt dan moet je hier zekers naar toe gaan!.. want dit is egt een verwennerij!....

27 juli 2016 beoordeeld

De chuleton steak is een aanrader, eens dat het restaurant vol zat werd de wachttijd te lang voor het dessert en ook de rekening

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al bij binnenkomst werden we fijn verwelkomd door de geur van een haardvuur, sfeervolle muziek, gezellig gedekte tafeltjes en een aardige gastheer en gastvrouw op een mooie locatie. Wij hebben ontzettend genoten van de overheerlijke gerechten: tomaten op brood zijn top, super lekker vlees van de barbecue, verse groenten en als dessert overheerlijke taart! Complimenten, een echte aanrader voor iedereen die van echt lekker eten houdt en een gezellige avond uit wil!

15 maart 2016 beoordeeld

Prima restaurant vooral voor vleeseters !! gezellige sfeer en ontspannen bediening .Niet formeel en daar houd ik van !

25 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en gezellig restaurant. Uitstekend eten en zeer vriendelijke en gastvrije bediening door eigenaar! We komen zeker terug als we in de buurt zijn!!

• Sfeer

Reizigers die Steakhouse Braseria El Campo bekeken, bekeken ook

Peñiscola, Province of Castellon

In Steakhouse Braseria El Campo geweest? Deel je ervaringen!