Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 143
Expedia.comUS$ 143
Hotels.comUS$ 143
eDreamsUS$ 143
Orbitz.comUS$ 143
TravelocityUS$ 143
Beoordeeld op 1 juni 2018

Naast, bijna in de Sierra de Espuña, ligt deze knappe Hospederia. Rust is troef maar een uitstap naar bijvoorbeeld Murcia en andere steden is bijzonder goed te doen. Totaal ander beeld van zuidelijk Spanje. Wandelen in de Sierra is een must.
Knappe logies, eindelijk eens geen TV, uitgebreid en lekker ontbijt. 's Avonds, op bestelling een zeer gevarieerde verrassend lekkere maaltijd.
Zeer vriendelijk onthaal. eigenaars spreken Engels . Er is een solarium, een zwembad, en mooie terrassen.

Kamertip: Wij hadden uitzicht op de Sierra .Zonnige hoeksuite.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 januari 2018

Het hotelletje ligt in een klein bergdorpje aan de rand van het natuurpark met mooie wandelroutes.
Je mag niet bang zijn van smalle wegen langs steile hellingen om er te geraken.
De kamers zijn sober maar modern en zeer verzorgd.
Het zwembad en omliggend zonneterras geeft een prachtig uitzicht op de vallei.
Het is een familiezaak, André en zijn vrouw en zoon zorgen perfect voor de gasten, rustig, vriendelijk, attent, je voelt je er echt op je gemak.
Het ontbijt is uitgebreid en lekker, en als je voor een diner boekt word je pas echt in de watten gelegd door het gezin.
Een echte aanrader voor wie rust zoekt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Mooie verblijfplaats met zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Beginpunt van enkele mooie en goed aangeduide wandelingen.
Ontbijt = OK, avondeten perfect in orde. Eigenaar heeft een uitgebreide wijncollectie van voortreffelijke kwaliteit. Gewoon ernaar vragen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 april 2017

Een klein hotelletje op een wat hoger gelegen plateau. Een beginpunt van mooie wandelingen in het natuurpark vlakbij. Murcia en Cartagena liggen op een uurtje rijden, waarvan het eerste halfuurtje een kronkelige weg is. Het hotel heeft een klein maar mooi zwembad, een klein solarium met sauna en een groot terras waar je kan ontbijten (beperkt lokaal ontbijt) en in de zomer ook je avondmaaltijd kan nuttigen. Onze kamer was ruim en bijzonder proper. De bediening is zéér vriendelijk, rustig en stijlvol. Het eten is er echt lekker. (Lokaal en vers). Je moet wél vóór 14u je avondmaal bestellen, en inchecken tussen 14u en 17u kan in feite niet (de receptie is dan gesloten). De parking ligt wel erg steil onder het hotel… Perfecte wifi in de kamer.
Een absolute aanrader!

Kamertip: Wij hadden kamer S1 : groot terras en bubbelbad.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 26 juli 2016

Prachtige rustige locatie met heel gemoedelijke zelfs Engelse service van andree. Goede benen moet je wel hebben om de niveauverschillen te overwinnen maar ideaal als tssstop in de mooie natuur. Het bioavonddiner van 30 € voor 5 gangen is ook een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016