Gratis annuleren tot 05-08-21
Expedia.comUS$ 149
Hotels.comUS$ 149
eDreamsUS$ 149
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Er valt op dit hotel niets aan te merken, integendeel. Bij aankomst, na een spectaculaire bergrit, valt je mond open van verbazing. Het hotel is geweldig gelegen met uitzichten langs alle kanten. De historische overblijfselen waarop het gebouwd is zijn wondermooi geïntegreerd in dit moderne gebouw. Het gebouw oogt groots en is ook groot met lange gangen, dikke tapijten, mooie versieringen en overal zithoekjes. Ruimte zat. De kamer zelf is ruim, mooi en volledig. Ook weer met een mooi uitzicht. Het personeel bekwaam en vriendelijk en voldoende bestaft. Ontbijt en restaurant van prima kwaliteit. De prijs is correct. Een aanrader.

Kamertip: hoe hoger, hoe beter het uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2019
Gines R, Guest Relations Manager van Parador de Lorca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Dear stefh123,

Thanks for staying with us.
We appreciate your feedback.

Best regards

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is qua ligging en stijl onverslaanbaar. Mooie kamer, zeer netjes, goed uitgerust. Parkeren bij hotel. Half pension aan te bevelen. Restaurant was top. Je kunt kiezen van de kaart, drie gangen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Van 16 tot 20 kun je gebruik maken van het binnenzwembad. Terras en bar gezellig en zeker betaalbaar. De sfeer die het personeel in dit hotel weet te creëren is zeer aangenaam. Lorca “downtown” is zeker de moeite waard, ga naar Plaza Espana.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 april 2019

Prachtige locatie / omgeving. Ook de ontvangst, bediening en kamer zijn top, er valt niets aan op te merken, zeer propere en ruime kamer, Ook op de lunch en het ontbijtbuffet waren er geen opmerkingen. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
Beoordeeld op 12 januari 2019

Schitterende Parador, veel oude elementen gebruikt. Moderne inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Kamer op de 5e verdieping met prachtig uitzicht. Kamers met heerlijke bedden en alles wat je nodig hebt. Ook zeer mooie ruime badkamer met apart toilet en bidet. Wij waren er in de winter en de badkamer was heerlijk warm.
Zeer uitgebreid ontbijt...teveel om op te noemen. Oor ieder wat wils...absolute aanrader...De parador ligt hoog op een heuvel, direct naast het oude kasteel. De ruïne is geïntegreerd in het hotel, heel mooi gedaan. Binnenzwembad, Spa, parkeergelegenheid.. dit allemaal gratis.Spa tegen betaling uiteraard. Het restaurant is ook heel goed. Laat diner vanaf 20.30uur.
Niet makkelijk om lopend naar Lorca te gaan. Wel met de auto.....

Kamertip: Vraag kamer aan de voorkant voor mooi uitzicht....
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019

Prachtige architectuur, ruime zalen en kamers. Mooie vides en doorlijkjes. Uitstekend zonneterras en restaurant. Een goede rede op de berg nabij Lorca op te rijden voor een bezoek. Veel en goede parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels