“Fantastische vakantie in mooie villa”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nootdorp, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Fantastische vakantie in mooie villa”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in september 2019

Mooie ruime villa in een rustige omgeving. Wij hebben met twee personen alleen de benedenverdieping gehuurd. Aan de huiskamer, twee slaapkamers en een keuken hadden we genoeg en in verband met het klimaat ( gemiddeld 28 graden) verbleven we voornamelijk buiten. Het grote terras is geweldig, zeker met het grote privé zwembad. Er staan voldoende ligstoelen die we met twee personen in allerlei standen klaar hebben gezet om in de zon te zitten en te liggen. Je kunt ook buiten eten, wat we vaak hebben gedaan. Een auto is noodzakelijk. In de directe omgeving zijn voldoende winkels en restaurants. In de woonwijk Composol vonden we de dichtstbijzijnde supermarkt en vele restaurantjes. Kortom, een prima vakantie op een hele mooie locatie!

Datum van verblijf: september 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
RRH65
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi schoon huis met veel ruimte op hele mooie locatie!”
Beoordeeld op 15 januari 2019 voor een verblijf in november 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heel mooi en ruim huis en in de periode dat we zijn geweest was het erg voordelig. We waren met 2 personen en hebben daarom alleen de benedenverdieping gebruikt, scheelde daardoor in de eindschoonmaakkosten. Direct toegang tot de tuin en het zwembad, hoewel wij het zwembad te koud vonden om in te gaan zwemmen, maar het was ook al november. In het huis was alles prima geregeld. Bedden waren al opgemaakt en er lagen handdoeken klaar. Er was een wasmachine en dat was erg handig, alles ging weer schoon mee terug. Het huis was heel netjes schoongemaakt. Voor noodgevallen was de dame die de sleutel bij ons bracht bereikbaar. Zij woonde niet ver weg, dus dat was fijn om te weten in een vreemd land. Het huis zit op een soort park. Het park is perfect onderhouden en erg gezellig. Winkels en restaurants zijn dichtbij, dus je hoeft niet ver te rijden voor je boodschappen en uit eten. Het was heerlijk rustig op het park en ook in de dorpjes in de buurt kon je goed merken dat we buiten het seizoen zaten. Auto en vlucht waren daardoor ook heel erg goedkoop. Er was veel te zien in de directe omgeving. We zijn bij de prachtige kanonnen geweest en ook de mooie uitgeslepen rotsen bij de zee hebben we bezocht. Daar hebben we ook voor een halve dag een elektrische fiets gehuurd. Dat is zeker een aanrader! Je kan er prachtige stukken fietsen en de paden en wegen zijn erg goed begaanbaar. Wij komen zeker nog eens terug in het laagseizoen en denken er zelfs over met de kleinkinderen eens in de vakantie te gaan. Het zwembad zullen ze prachtig vinden en het huis is ruim genoeg! Bedankt voor de goede zorgen!

Datum van verblijf: november 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
FredHn230 ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Heerlijke vakantie in prachtige omgeving!”
Beoordeeld op 27 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

In oktober in de villa verbleven met vrouw en kinderen. Villa geboekt en contact was netjes. Hij nam uitgebreid de gelegenheid om mijn vragen te beantwoorden. Ik kon hem tijdens de reis ook via de app bereiken en hij had ook het telefoonnummer van de sleutelhoudster al aan mij gegeven zodat ik daar contact mee kon leggen bij aankomst.

Bij aankomst was alles zeer goed geregeld. De sleutelhoudster was er direct en alles in het huis was netjes en schoon. Bedden waren al opgemaakt en op elk bed lagen voor iedere gast meerdere handdoeken. Van de sleutelhoudster een korte rondleiding gehad met uitleg. Bij vragen konden we haar als het nodig was bellen of appen.

Omdat wij er helaas niet voor hadden gekozen al boodschappen door de sleutelhoudster te laten doen moesten we direct naar de winkel. Volgende keer toch maar vooraf boodschappenlijst doorgeven. We zijn naar een aantal supermarkten die bij elkaar zaten gegaan. Was nog geen 10 minuutjes rijden. Daar waren ook een Lidl en Aldi met allebei een verse broodjesafdeling! Later ontdekten we ook nog een grote supermarkt een stuk dichterbij, dus keus zat.

De villa zelf is lekker ruim. In de woonkamer beneden waren maar 4 eetkamerstoelen en misten we met zijn vijven eigenlijk wel 1 stoel, maar gelukkig waren er voldoende stoelen buiten die we konden gebruiken.

Grappige aan de villa vonden wij dat de eerste verdieping en de begane grond helemaal gelijk zijn. Bleek al wel uit de foto's op de site maar zelfs de accessoires en de schilderijen zijn hetzelfde dus je kan je zomaar vergissen! Alleen de boeken en DVD's zijn niet hetzelfde!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de 2 eigen parkeerplaatsen, wij hebben gewoon voor de deur op de weg geparkeerd. Dat vond wij makkelijker dan elke keer het hek van 1 van de parkeerplaatsen open maken.

Weg is ook breed zat. Alle wegen zijn trouwens netjes aangelegd. Ook het groen en de aankleding van het park is netjes en zorgt voor een nette verzorgde indruk.

Rondom het huis is veel ruimte. De tuin is netjes bestraat, dus geen gedoe met rotzooi. Er waren voor ons meer dan genoeg ligbedden (8 stuks) en er was ook voldoende ruimte om buiten te eten. In de tuin is er ook veel privacy doordat de tuin ten opzichte van de achterburen een stuk hoger ligt. Je kijkt daardoor niet alleen over dat huis heen, maar er is dus ook geen inkijk! De kinderen hebben heerlijk in het mooie grote zwembad gezwommen.

Wij hebben tijdens de week dat we in de villa zaten meerdere malen daar gekookt. Was goed te doen. Keuken is ruim en we konden alles wat we nodig hadden vinden. Uit eten gaan was helemaal top! Vooral in Puerto de Mazarrón veel keus met restaurants. Wij zijn bij Viggos en Casa Blas geweest. Beiden erg goed! Ook heerlijke ijstentjes op de boulevard voor het toetje!!!

Omgeving is prachtig met veel mooie natuur en erg veel stranden! Veel in de natuur gelopen en nog lang niet uitgekeken!

Deze villa is zeker voor herhaling vatbaar!!

Over de bovenverdieping kan ik niets zeggen, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we maar met zijn vijven waren.

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren