Beoordeeld op 28 juli 2017

Een leuke plaats om te stoppen voordat je richting de desert gaat of richting LA gaat. Aardige ontvangst bij de receptie. Zwembad super gezien de enorm warme temperatuur in de stad. Supermarkt Vons is in de buurt en tal van eetgelegenheden zijn aanwezig.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Chandra P, Owner van California Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Guest,

Greetings from California Inn!

Thank you very much for taking time to share your experience following your recent stay with us.

We were delighted to read through your wonderful comments. Our team is always dedicated to provide the best hospitality we offer our guests for a comfortable and memorable stay and we will not miss to share these thoughts with our team.

We certainly look forward to welcome you back in the future, to experience even more of what we have to offer.

Regards,
Management
California Inn

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Als je vanaf Las Vegas op doorreis bent naar Los Angeles, dan raden wij dit motel zeker aan. Makkelijk bereikbaar via de snelweg en snelle check in procedure. De kamers zijn ruim, maar de badkamer is wat klein. Het terrein is ruim opgezet en heeft voldoende gratis parkeerplaatsen. De airco in de kamer werkt goed maar maakt veel herrie. Het ontbijt is prima. Het is basis ontbijt met brood, eieren, fruit en muffins. Een leuk detail is dat je zelf waffels kunt maken.

Tip: ga naar de Panda Palace (Army road) om te eten. Dit zit iets verder van het motel af, maar zeker de moeite waard!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Greetings from California Inn!

Regards,
Management
California Inn

Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Airco maakt een hoop herrie, uitzetten is geen optie, dan is het te warm. Het zou ook handig geweest zijn als ze aangegeven zouden hebben dat het ontbijt maar tot 9 uur was. Nu was alles om 9.05 op en werd niks bijgevuld. Verder was het prima. Koffie op de kamer en comfortabele bedden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Chandra P, Owner van California Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016

Beste gast,

Excuses voor het ongemak. We zullen deze problemen zo snel mogelijk op te lossen Dus tijdens uw volgende bezoek, zal u hiermee rekening gehouden verzorgd te vinden. We hebben echt waarderen uw tijd het schrijven van deze waardevolle opmerkingen over uw verblijf, prijs en diensten. We kijken ernaar uit om je weer te zien.

Dank je,

Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, ruime kamer, goed ontbijt voor spotprijs! Op doorreis naar Zion en Bryce een aanrader! Lola's kitchen is in de buurt en heerlijk voor lunch. In de avond hebben we de moeite genomen om even te rijden naar Spur steakhouse...heerlijke steaks!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Beste gast,

Dank u voor het nemen van kostbare tijd en het delen van uw ervaringen over uw verblijf en diensten die wij voorzien. We willen altijd onze klanten om de beste service te krijgen. We zijn blij dat u uw verblijf bij ons heeft liefgehad! Ik kijk ernaar uit om je weer te zien!

Dank je.

Beoordeeld op 29 oktober 2015

Het California Inn is een super mooi motel. Ruime grote kamers met alle voorzieningen die je nodig hebt. het is wel een druk motel, maar daar merk je weinig van. Zeker niet gehorig. Een mooi groot zwembad met ruime zit mogelijk heden en goed te doen ook voor kleine kinderen. Een prima bed in een mooi kamer. De WiFi is goed en gratis.
Locatie is ook prima, direct aan afrit van interstate en op Route 66.
Het ontbijt is inbegrepen en van goede kwaliteit. Amerikaans "hot" breakfast.

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen