Beoordeeld op 17 september 2017

Hampton Inn en Suites in Barstow is een prima hotel. Check inn verliep vlot, mooie kamer met een goed bed. Hotel ligt naast de outlet mall. Nadeel is dat er geen restaurants vlakbij het hotel zitten. Ontbijt is prima verzorgt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 september 2016

We hebben dit hotel gekozen onderweg naar California. Inchecken was snel een goed, personen is vriendelijk. Kamers zijn zoals je dat mag verwachten van de Hampton Inn. Ontbijt is al beschikbaar vanaf 5:00 am 's morgens. Helaas bleek ons toilet verstopt te zitten wat het bezoek aan dit hotel een domper gaf. Netjes gemeld bij de balie zodat ze het op kunnen lossen.

Datum van verblijf: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 28 september 2016

Thank you for taking the time to share your experience! We appreciate your wonderful feedback with regard to the issue you mentioned. Thank you so much for bringing it to our attention. We are thrilled that you enjoyed your stay with us and we hope to have you with us again.

Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hampton Inn is ideaal gelegen langs de highway richting LA en daarmee een zeer geschikt hotel als tussenstop tussen de Grand Canyon en LA. Er liggen diverse restaurants en een grote outlet bij het hotel. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was heel ruim en ontbijt was goed. Aanrader dus!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel langs de snelweg tussen de plaatsen LA en Vegas. Het geheel is nieuw en dicht bij een mall. Prima verblijf voor zo'n ketenhotel. De boel was schoon en het personeel is vriendelijk. Ook een goede stip gekregen waar we goed steaks konden eten. We kwamen door de tips in een mooie locale steekhoudend terecht. Al met al beter dan gemiddeld voor zo'n keten.

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 mei 2015

Prima en net hotel langs de snelweg tussen LA en Las Vegas of LA en Grand Canyon Village. Genoeg restaurants om een hapje te eten en de achter deur uit en je staat op een outlet centre. Goed ontbijt, nette en ruime kamers, genoeg parkeer gelegenheid

Datum van verblijf: december 2014