Beoordeeld op 10 april 2018

Het hotel ligt prachtig en combineert het bijzondere middeleeuwse kasteel met moderne luxe. In de omgeving is veel te zien en te doen. Gastvrije ontvangst ook al kwamen we erg laat aan. De kamer was uitstekend en de bedden sliepen heerlijk. Prima ontbijtbuffet. En zeker een diner in restaurant Drac niet overslaan. Chef Robin Blaauw kookt de sterren van de hemel.

Datum van verblijf: april 2018
Angeles M, Director Comercial van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Thank you so much, Marionvoo.
This is a wonderful reviews, so we hope did you enjoy your stay with us at Castell d´Empordá Hotel.
We hope to see you soon.

Beoordeeld op 6 april 2018 via mobiele applicatie

Uniek hotel op een unieke locatie. Wij verbleven hier 3 nachten met vrienden. Slapen in/bij een kasteel heeft natuurlijk iets. Personeel is efficiënt maar niet echt gedreven. In de nieuwe vleugel vind je ruime, moderne kamers met terras. Ik zou deze dan ook boven de oude kasteelkamers aanraden.

Datum van verblijf: juli 2017
Jesus V, Director de Recepción van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Dear Fre_Fred,

Thank you for your comment.

Kind regards,

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een geweldig hotel gelegen op een droomlocatie in een schitterend kasteel met topuitzicht.

Heel vriendelijk personeel en mooie hotelkamers!

Super lekker gegeten, gastronomie was top en eten was verfijnd!

Datum van verblijf: maart 2018

Dear Erik,

Thank you for your comment.

Best regards,

Beoordeeld op 4 december 2017

Wij mochten drie dagen in Hotel Castell d'Emporda verblijven tijdens een bruiloft van onze vrienden. Alles was precies zoals je het zou kunnen dromen. Lieve mensen, lekker eten en drinken, feesten tot diep in de nacht en daarna met z'n allen overnachten op deze fantastische plek. Wat het mooie is van deze plek is dat het veel ruimte en verschillende locaties heeft waardoor je iedere keer weer verrast wordt en je niemand tot last bent.

Datum van verblijf: september 2017
Angeles M, Director de Relaciones Públicas van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2018

Dear TvanHeusden, thank you so much for your time and feed back.
It is nice to know did you enjoy your stay at Castell d´Empordá.
So, we hope to see you soon!!

Beoordeeld op 29 november 2017

Een prachtig hotel met heel mooi uitzicht. De kamer waar in wij verbleven was erg modern en had mooi uitzicht over de vallei. De kamer zelf was van alle gemakken voorzien met een heerlijke douche. Het ontbijt was lekker en het personeel erg aardig en behulpzaam. Ook de omgeving is prachtig met Girona op 45 minuten afstand en hele mooie stranden nog dichterbij. De perfecte plek voor een lekkere vakantie!

Kamertip: Dali kamers zijn net nieuw en dus heel modern met mooi uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2017

Dear Julia R.
Thank you so much for your reviews. It is excellent that did you enjoy your experience with us and we count that you will come back sooner!
Just to discover Girona you will need a car and you can visit some medieval villages, the Costa Brava and so many nice places and practise plenty of activities around the Castle.
We hope to see you again.
Tot ziens!!