Hostal Adarnius(la Bisbal d'Emporda)
Zie aanbieding
Hotel Mar de Tasmania Restaurant(la Bisbal d'Emporda)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
La Pepa Maca(Monells)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Mas Rabiol(Peratallada)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 320 per nacht.

Mas de Torrent Hotel & Spa(Torrent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
DoubleTree by Hilton Hotel & Spa Emporda(Gualta)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
10 april 2018 beoordeeld

Het hotel ligt prachtig en combineert het bijzondere middeleeuwse kasteel met moderne luxe. In de omgeving is veel te zien en te doen. Gastvrije ontvangst ook al kwamen we erg laat aan. De kamer was uitstekend en de bedden sliepen heerlijk. Prima ontbijtbuffet. En zeker een diner in restaurant Drac niet overslaan. Chef Robin Blaauw kookt de sterren van de hemel.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Angeles M, Director Comercial van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2018

Thank you so much, Marionvoo.
This is a wonderful reviews, so we hope did you enjoy your stay with us at Castell d´Empordá Hotel.
We hope to see you soon.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek hotel op een unieke locatie. Wij verbleven hier 3 nachten met vrienden. Slapen in/bij een kasteel heeft natuurlijk iets. Personeel is efficiënt maar niet echt gedreven. In de nieuwe vleugel vind je ruime, moderne kamers met terras. Ik zou deze dan ook boven de oude kasteelkamers aanraden.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Jesus V, Director de Recepción van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Fre_Fred,

Thank you for your comment.

Kind regards,

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een geweldig hotel gelegen op een droomlocatie in een schitterend kasteel met topuitzicht.

Heel vriendelijk personeel en mooie hotelkamers!

Super lekker gegeten, gastronomie was top en eten was verfijnd!

Verbleef: maart 2018, reisde met familie

Dear Erik,

Thank you for your comment.

Best regards,

4 december 2017 beoordeeld

Wij mochten drie dagen in Hotel Castell d'Emporda verblijven tijdens een bruiloft van onze vrienden. Alles was precies zoals je het zou kunnen dromen. Lieve mensen, lekker eten en drinken, feesten tot diep in de nacht en daarna met z'n allen overnachten op deze fantastische plek. Wat het mooie is van deze plek is dat het veel ruimte en verschillende locaties heeft waardoor je iedere keer weer verrast wordt en je niemand tot last bent.

Verbleef: september 2017
Angeles M, Director de Relaciones Públicas van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Dear TvanHeusden, thank you so much for your time and feed back.
It is nice to know did you enjoy your stay at Castell d´Empordá.
So, we hope to see you soon!!

29 november 2017 beoordeeld

Een prachtig hotel met heel mooi uitzicht. De kamer waar in wij verbleven was erg modern en had mooi uitzicht over de vallei. De kamer zelf was van alle gemakken voorzien met een heerlijke douche. Het ontbijt was lekker en het personeel erg aardig en behulpzaam. Ook de omgeving is prachtig met Girona op 45 minuten afstand en hele mooie stranden nog dichterbij. De perfecte plek voor een lekkere vakantie!

Kamertip: Dali kamers zijn net nieuw en dus heel modern met mooi uitzicht
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden

Dear Julia R.
Thank you so much for your reviews. It is excellent that did you enjoy your experience with us and we count that you will come back sooner!
Just to discover Girona you will need a car and you can visit some medieval villages, the Costa Brava and so many nice places and practise plenty of activities around the Castle.
We hope to see you again.
Tot ziens!!