“Great pizza!”
Beoordeling van Mondo Restaurant

Mondo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 35 Restaurants in la Bisbal d'Emporda
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in het midden van het centrum van La Bisbal. Makkelijk te vinden. Klein en compact met aan de achterzijde een steenoven voor de pizza's. Ondanks dat ons Spaans niet goed was hielp 1 van de eigenaars ons door heel de kaart en de specialiteiten. Heerlijk gegeten, goede champignon kroketten en daarna elk een pizza. Smakelijk en vers bereid! Heerlijk voor een relaxte Italiaanse avond.

Schrijf een beoordeling

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf van een paar dagen in Castell d'Emporio wilden we ook eens in heg dorp eten. Het was dinsdag, de keuze was niet groot. We kozen voor 'Mondo'. De presentatie op TripAdvisor was niet top dus als er meer zaken open waren geweest hadden we waarschijnlijk daarvoor gekozen.
Eenmaal aangekomen werden we echter zeer gastvrij ontvangen.wij hadden de indruk dat ze geen toeristen gewend waren maar des te hartelijker was het welkom.
We kregen, als enige, een tafeltje in het tweede deel van de zaak. We zaten daar alleen maar raakten wel gelijk in gesprek met de pizza-bakker Matus die later ook een van de eigenaren bleek te zijn.
Onze kennis van de Spaanse taal laat al vaak te wensen over maar met een kaart die alleen in het Catalaans is komen we niet ver. Niet getreurd, de chef heeft alles voor ons vertaald. We kozen waar we zin in hadden en genoten vervolgens van heerlijke huisgemaakte champignons-kroketjes en daarna twee zeer goed op snaak gebrachte pizza's.
Kortom: gastvrij, vriendelijk, hartelijk, smakelijk én niet duur.
Een gewone zaak waar alles gewoon klopt!
Ik zeg : tot de volgende keer!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk pizza gegeten met het gezin. De bediening was erg vriendelijk. Vertaalde dagmenu naar Engels en wilde ook nog wel helpen met de kaart! Geslaagde avond geweest. Dus zeker een aanrader als je toe bent aan afwisseling van tapas.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzónder lekkere pizza's hier! Pizzabodem m.n. erg lekker, goede olijfolie en verse ingredienten. Clise to my best ever pizza...

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza's uit de houtgestookte steenoven. Vraag wel om doorbakken. De bediening sprak nog een beetje Nederlands ook (aug '17).

Reizigers die Mondo Restaurant bekeken, bekeken ook

Peratallada, Province of Girona

In Mondo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!