“Er was nog een tafel vrij”
Beoordeling van Pizzeria Pizzeta

Pizzeria Pizzeta
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Begur
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net aangekomen in Pals gingen wij op weg naar Begur. In de hoop dat er nog een plek was bij Pizzeta. Vorig jaar hadden wij er heerlijk gegeten. Ook nu werden wij niet teleurgesteld. De lasagne was heerlijk en de leuke 4kante pizza tonijn, klein maar fijn meteen rijkelijke verse vulling.
De wijn is lekker en je kunt er gezellig zitten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen gingen wij, mijn vrouw, mijn dochtertje (2) en ik, eergisteren eten in Pizzeta. Wij hadden vooraf de recensies gelezen op TripAdvisor en hadden zeer goede pizza’s verwacht. In tegenstelling tot onze verwachtingen waren de pizza’s matig. Zeer kleine vierkante pizza’s. Zeker niet volgens Italiaanse normen. Wel verse producten en dit proefden we dan ook! Lekker maar niet bijzonder. Er zijn geen kindvriendelijke menu’s aanwezig en ook geen kinderstoelen. Wel een zeer mooie tuin waar je lekker gezellig van uw matige maaltijd kan genieten.

28 oktober 2017 beoordeeld

We hadden zin in een leuk restaurant en kwamen via tripadvisor terecht in Pizzeta. Niet gereserveerd en toch binnen 10 minuten een tafeltje (kwam natuurlijk ook door het naseizoen). Leuk tafeltje van waar we alles goed konden zien.

De bediening was zeer efficient en correct. Vegetarische lasagne en spaghetti bolognese gegeten, precies waar we behoefte aan hadden. Vervolgens een lemon pie en een chocoladetaartje met cocosijs, erg lekker. Met name de lemon pie nog nimmer zo heerlijk gegeten.

2 glazen wijn bij het eten, water en 2 espresso na. Prijs uiteindelijk €55 voor een fijne avond.

De eigenaar kwam ondanks de volle bezetting ook nog een leuk praatje met ons maken, waardoor wij ons meer dan welkom hebben gevoeld.

Kortom, wij vinden het een aanrader.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier 20 jaar terug komt dan moet eten wel goed zijn. En dat is het. De kaart verandert nauwelijks maar wat ze maken is gevarieerd en van constante kwaliteit. Deze keer proefden we salade van eend met hoisinsaus en de klassieker ravioli met spinazie. Heerlijk. Het leek wel of de gerechten weer smaakvolle waren dan de laatste paar jaar. Als hoofdgerecht kozen we lamsrack, mooi rosé gebakken en tonijn die keurig " Al punto" werd gebakken . Onze dochter deed zich tegoed aan Risotto met zalm en asperges en champignons. Heel fijne smaak. Over het nagerecht hoefden we niet lang na te denken: tarte tatin, ook zo een klassieker die we tot aan de laatste kruimel met smaak op aten.
De bediening is razendsnel maar vriendelijk. De sfeer , we waren vroeg en aten buiten in de tuin met mooie pijnbomen en heaters, was prima . Veel gezinnen met jonge kinderen, altijd wat rommelig daardoor maar zeker niet storend. Alsof je met de hele familie een groot tuinfeest geeft.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed om snel met kinderen te eten, niet slecht, maar ook niet meer wat het ooit was.
Kwaliteit van gerechten varieert van goed tot echt niet voor herhaling vatbaar.
Altijd druk.

Reizigers die Pizzeria Pizzeta bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Pizzeta geweest? Deel je ervaringen!