“Lekker gegeten voor keurige prijs”
Beoordeling van Pizzeria Pizzeta

Pizzeria Pizzeta
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Begur
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een mooie lokatie.
Wel aan te bevelen meerdere gangen te bestellen.
Alleen hoofdgerecht is echt te weinig.
Personeel is erg gehaast en niet al te vriendelijk.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar jaar geleden hier te heerlijk te hebben gegeten was het tijd voor een hernieuwde kennismaking en het was weer heel erg lekker. Gnocchi a la vongole, pasta pesto, pasta carbonara, lasagne; alles even goed en lekker. De sashimi van zalm en tonijn als voorgerecht en uiteraard eindigen met tiramisu als dessert zijn aanraders

4 juli 2017 beoordeeld

Restaurant met uitgebreide kaart, waaronder niet al te grote pizza's, is zeer populair en druk bezocht. Snelle bediening en goed eten voor een goede prijs. Tafeltjes worden meerdere keren per avond bezet dus hangen blijven en rustig natafelen wordt niet veel gedaan. Voor elk wat wils met goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet voor avondvullend tafelen.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit toevallig tegen en gelukkig was er nog ruimte! We hebben hier super goed gegeten en heerlijk gezeten in de tuin achter het restaurant. Echt een aanrader...

Reserveren is wel handig

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs/kwaliteit van dit restaurant is geweldig! Eigenlijk is het gewoon een goedkoop, goed restaurant. Erg goede sashimi, en veel! Prima. Heerlijk gegrilde tonijn, 300+ gram? Super pasta. Heerlijk, en erg betaalbare wijn.
Ik ga hier zeker terugkomen. Ga hier alleen naartoe met reservering.

Reizigers die Pizzeria Pizzeta bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Pizzeta geweest? Deel je ervaringen!