“Bon probecho”

Geclassificeerd als nr. 41 van 90 Restaurants in Begur
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl de meeste restaurants al gesloten zijn op Platja Pals, houdt Mar Blau het hele jaar haar deuren open. En gelijk hebben ze. Deze week was het hier prachtig weer. Zo ook vandaag en het buitenterras zit bijna helemaal vol. Met 2 gezinnen , 6 personen kregen we een mooie tafel op het voor de wind beschermde terras en genoten we van een heerlijke lunch. Hier wordt altijd goed gekookt. We kozen voor een menu del dia met Dorado en kleien gebakken visjes, en paella van zeevruchten, waarvan 1 met zwarte rijst, apert,weer eens wat anders, maar dat moet je gewoon een keer proberen als je hier bent. Allemaal weer goed van smaak. De bediening is no nonse, snel en degelijk, maar dat is in deze streek meestal het geval. Zeker tijdens de lunchperiode. De zon scheen, we hadden moo i uitzicht op de zee en de heuvels bij Begur, en het eten was goed, kortom wat wil een mens nog meer. Tja hier blijven, maar ja, het was onze laatste vakantiedag, dus die vlieger ging niet op.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep waren we terecht gekomen bij Mar Blau, de binnenkomst gaat wat rommelig maar toen we met elkaar aan tafel hadden plaats genomen aan het strand kreeg je toch wel een prettige gevoel. Eten was verdeeld, paella was prima niet te droog en goed van smaak, hamburgers en kip ook prima, geen hoogstandje in de culinere keuken maar voor met een grote groep prima te doen en geen verassingen met betalen.

Datum van bezoek: juni 2018
31 augustus 2017 beoordeeld

Eten aan het strand dat is in ieder geval een pluspunt.
Mar Blau heeft echter weinig sfeer en alles doet een beetje gewoontjes en wat gedateerd aan. Ook het eten mist iets.... het is prima te eten maar het ligt daar maar wat saai op je bord. Ik stel voor dat men probeert een wat feestelijker en sfeervoller imago te creëren. De obers probeerden grappig te zijn en slaagde daar redelijk in, echter was er een die ronduit brutaal was en handtastelijk op een geniepige manier. Afblijven van mijn dochters!

De toetjes zijn goed en er is ruime keuze.

Datum van bezoek: juli 2017
10 augustus 2017 beoordeeld

Na aangekomen te zijn in Pals hadden we alvast per telefoon een reservering gemaakt. We hadden gevraagd voor een tafeltje aan het raam direct aan het strand. Dit was geen probleem volgens de eigenaar.
Eenmaal gearriveerd was er geen tafeltje zoals beloofd en voorheen gereserveerd. In plaats daarvan werden we in een hoekje weggeduwd. Het eten was er overigens ook niet veel bijzonders.

Een paar dagen nadien wilden we er iets gaan drinken. Het was half 7. Dit is voor Nederlanders eigenlijk een heel normale tijd aan tafel te zitten. Wij komen binnen, maar ipv gasten zat het voltallige personeel aan tafel. Er werd ons medegedeeld dat er het eerste half uur geen bediening/service zou zijn. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. We zijn dus maar vertrokken om nooit meer terug te keren.

In het strandtentje op het strand hebben we vervolgens wel genoten van onze drankjes met vriendelijke bediening en schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een fijne sfeer. Klassieke Spaanse gerechten. Van salades tot hele vissen. Van een bord manchego tot een schaal vol met gebakken sprot. Fijn geprijsd.
Je wordt oprecht welkom geheten en een speciale wens wordt fijn geregeld. De locatie is helemaal fijn. Direct aan het strand en met veel schaduw. Af en toe is het druk. Dus dan wacht je even. Het komt altijd goed. Fijne attente obers. Spaans in al zijn facetten.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Mar Blau bekeken, bekeken ook

Begur, Costa Brava

In Mar Blau geweest? Deel je ervaringen!