“Uitgebreide betaalbare menukaart”

Keukens: Duits, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld

Onverwacht hier terecht gekomen, wilde bij Turandot, maar dit zit altijd vol. In Begur op de bonnefooi in hoogseizoen onmogelijk als je met 2 gezinnen bent. Hier per toeval langs gelopen, je moet een winkelgalerijtje in wat er niet zo sfeervol uitziet, maar het restaurant is prima en ontzettend aardige Duitse eigenares, die vreselijk haar best doet om het naar je zin te maken. Top! Het heeft volgens mij geen buitenterras.

2 juli 2017 beoordeeld

Prima restaurant in een klein straatje in Begur. Eigenaresse is Duits. Het is eten is van prima kwaliteit! Wel veel! We hebben entrecote gegeten, die hadden wat mij betreft de helft mogen zijn

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvriendelijke dame! Ik was alleen en heb heerlijk aan de bar gegeten! Echt een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede bediening, wel druk. Mooie plek aan een pleintje waar je lekker kan genieten van alles wat rondloopt.

La-Escalopa-de-Begur, Inhaber van La Escalopa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Hello Patrick and Family!
Vielen Dank, für den Spass, den wir mit Euch hatten....
es ist immer wieder schön, Gäste wie Euch begrüßen zu dürfen!!!

Sonnige Grüsse
Katja und Thorsten

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrij ontvangen, in het leuke kleine gezellige restaurant. Ze sprak meerdere talen en was geduldig met het opnemen van onze bestelling. Chili con carne was heerlijk, de schnitzel zijn aan te bevelen "escalopes" en dan met brat kartoffelen nemen..... En een weizebier. Als je lekker wilt eten voor een leuke prijs is het zeker de moeite waard om dit bezoeken. Zit wel allemaal binnen, je moet een klein overdenkt winkel centrum inlopen.

Die Übersetzung ins Deutsche st sehr abenteurlich!
Aber wir erinnern uns gerne an Euch zurück und hoffen, dass Ihr mal wieder in Begur und bei uns vorbei schaut!

Ganz liebe Grüsse an die ganze Familie!

;-)

Reizigers die La Escalopa bekeken, bekeken ook

In La Escalopa geweest? Deel je ervaringen!