Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Een camping die ik iedereen kan aanraden. Goed georganiseerd, fijne sfeer en mooi aangelegd terrein. Prima schoon sanitair en goed gelegen ruime plekken. Vanaf de camping zijn mooie stranden te bezoeken maar ook veel uitstapjes te maken en activiteiten te doen.

Fijne zwembaden zonder glijbanen maar met gras eromheen. Prima terras voor drankje en kleine maaltijd.

Voor oudere kinderen is er op de camping misschien niet zoveel te doen maar in de omgeving des te meer.

Prettig is ook de grote en goede supermarkt naast de camping met aantal NL producten en hele dag vers brood en verse jus. Boodschappen kan je thuis laten.

Topvakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2017
Camping B, Propietario van Camping Begur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Goedemorgen! We zijn verheugd dat u een aangenaam verblijf gehad. Heel erg bedankt voor uw reactie! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 20 oktober 2016

Camping met zeer mooi sanitair en grote douches waar je onder blijft staan.
Alles super schoon.
Het zwembad met ligweide is zeer mooi en het kinderbad zelfs nog mooier.
Goed restaurant met zeer prettige bediening.
De camping prijs kan echter iets scherper en je kan er alleen met contant geld betalen

Datum van verblijf: juni 2016
Camping B, Propietario van Camping Begur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2016

Beoordeeld op 5 september 2016

Dit was een mooie camping. Mijn 16 jarige zoon had snel vrienden en de jongste twee genoten meerdere malen per dag van het zwembad.
Het sanitair is prima in orde, douches heerlijk.
Waarom ben ik dan niet super lovend? Vooral omdat de camping wel heel groot en druk is, voor mij iets te druk. helemaal gek werd ik van 3x per week de kinder-disco. Dat mag echt wel minder.

Kamertip: Plaatsen 532-542 zijn ver van de drukte en toch dicht bij sanitair. mooie plekken. Wij zelf stonden op plek 307 ook fijn!
Datum van verblijf: augustus 2016
Camping B, Propietario van Camping Begur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Thanks for your opinion! We will consider all aspects you comment to improve. See you next time!

Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

We waren er nu voor de tweede keer, vorig jaar ook geweest nu wisten hoe ons plekje eruit zag. Zaterdagochtend hiking met Olga is zeker de moeite waard om te doen lopen in de omgeving tipje doe wel goede loopschoenen aan en neem wat water mee. Veel in de omgeving te zien leuke strandjes op loop of fiets afstand, terug wel even klimmen. We komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2016
Camping B, Propietario van Camping Begur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2016

Thank you for giving us such a positive review! It makes us very happy to know that you liked enough to repeat. It's a luxury to be in the Costa Brava and have these fabulous beaches so close. Discover them with Olga is a pleasure ;) We will be glad to receive you another time. See you soon and thank you very much!

Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Prachtige groene camping.
Komen er al jaren. Mooi 2e zwembad sinds dit jaar ideaal voor kleinere kinderen.
Voor pubers is er op deze camping GEEN vertier.
Bar/ restaurant is goed (zeker de zelf gemaakte Sangria )
Prima bediening maar je moet wel een beetje geduld hebben. Ze werken echt relaxed op z'n Spaans.
De baaitjes in de buurt zijn echt heel mooi.
Plaatsje Begur is echt een authentiek Spaans dorpje.

TOP locatie dus

Datum van verblijf: juli 2015
Camping B, Propietario van Camping Begur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2015