“Diner”

Geclassificeerd als nr. 63 van 86 Restaurants in Begur
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig. Het eten was niet gaar, en te zout.
170 EURO, met voorgerecht en hoofdgerecht. Ik zou het niet aanbevelen.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, sfeervolle tent en leuke bediening. Ook met kinderen heel relaxed en volop keuze. Met 11 personen konden we na een half uurtje al terecht in drukke tijden. Ook de wijn was goed!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een sfeervolle ambiance hebben wij genoten van heerlijke tapas. Het personeel, familiebedrijf, was vriendelijk en ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op de gerechten.
De gerechten waren erg lekker en ook de wijn was erg goed. Prijs-kwaliteit zeer goed.
Kortom echte aanrader voor een avondje genieten in Bégur!

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig dorp, met leuke kleine winkeltjes en evenzoveel restaurantjes.

Wij stuitte op InSitu, een restaurant midden in het centrum van het stadje, verscholen achter een klein front kan je via een gang naar een binnentuin waarin de tafels zijn gedekt. Naast de leuke kaart met Spaanse gerechten viel ons op dat de zelfgemaakte hamburger door veel gasten werd besteld.

Na de tapas die wij op een ander terras hadden gegeten was de hamburger toch op het wensen lijstje terecht gekomen

Van de hamburger waren 2 versies te bestellen, de standaard met cheddar en uitjes , en de andere met ganzenlever en champignon. Het werd de tweede variant en nadat gevraagd werd hoe de burger gebakken moest worden ( voor mij medium rare) was het 15 minuten wachten voordat deze burger op tafel kwam.....

En het was inderdaad de moeite waard,
een perfecte burger , ja ja ook met friet!

Mocht je de kans krijgen ga dan zitten in een van die leuke nisjes.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. prima bediening en romantisch stekje. Tapas, pizza, steaks en wijn gegeten. Ondanks drukte was alles perfect.

Reizigers die InSitu bekeken, bekeken ook

In InSitu geweest? Deel je ervaringen!