“Top restaurant ”
Beoordeling van Diferent Restaurant

Diferent Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 90 Restaurants in Begur
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super smaakvol traditioneel spaans eten in een modern jasje, chef heeft passie voor z"n werk, verrassende gerechten voor vegetariërs.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een bezoekje waard!
Lekker gegeten op een mooie plek in het hart van Begur bij de kerk.
Diferent

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor de proeverij. Sommige rechten heerlijk, anderen goed. We werden echter ondanks het tijdig reserveren in een vervelende hoek geplaatst terwijl er nog voldoende plaats was. De airco stond zo hard dat we het echt koud hadden en er iets van de tafel blies. het lukte ze niet de instelling te corrigeren. Na aandringen kregen we een andere tafel. De hele avond bleef er voldoende ruimte binnen, tocht plaatste men opnieuw gasten bij het onaangename tafeltje. De cava vergat men en na wachten werd de vervolgbestelling opgenomen. Blijkbaar mocht niet iedereen dat doen. De bediening is gewoon niet goed. De gastvrouw overziet het geheel niet en wordt geholpen door een startende bediening zonder ervaring. Men probeert ze kunstjes aan te leren, waardoor de meisjes die wel hun best doen totaal niet zichzelf blijven en echte vriendelijkheid faalt. Gezien de prijs van het restaurant is dat niet passend en kun je in de omgeving heel wat beter terecht. De beoordeling vinden we dus zwaar overgewaardeerd.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verfijnd restaurant. Heerlijk gegeten en goede bediening die indien van belang ook engels spreekt. Mooie gerechten. Wat erg leuk was dat we elk gerecht op advies van het restaurant konden delen. Echt een aanrader!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vakantie zijn wij 2x bij Diferent geweest! Dat was natuurlijk omdat wij de 1e keer heel enthousiast waren over dit voor Begur echt net iets andere restaurant
2x het menu genoten
8 superlekkere originele gerechtjes
Zeer vriendelijke en attente bediening.
En ook nog een heerlijk wijntje

Reizigers die Diferent Restaurant bekeken, bekeken ook

In Diferent Restaurant geweest? Deel je ervaringen!