“fijn huis met veel zon en prachtig zwembad”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
MechteldV ...
Utrecht, Nederland
1 beoordeling
“fijn huis met veel zon en prachtig zwembad”
Beoordeeld op 11 januari 2018 voor een verblijf in Augustus, 2017

Ontzettend genoten van dit mooie huis op een schitterende plek met geweldig uitzicht. Heerlijk zwembad met ook dat fantastische uitzicht. Lekker borrelen en BBQ-en op het voorbalkon, bij wat meer wind zit je achter ook heel gezellig. Prima slapen en douchen. Top keuken, meer dan compleet. Gezellige woonkamer met grote eettafel, smaakvol geheel! Comfort Villa bedankt. Een echte aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 jan 2018
Heel hartelijk dank Mechteld! Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. We zijn jullie een volgende keer uiteraard graag weer van dienst! Groet, Marcel - Comfortvilla
Vermolenn
Utrecht, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig huis met mooi uitzicht en veel comfort”
Beoordeeld op 11 januari 2018 voor een verblijf in Juli, 2017

Afgelopen zomer zijn we twee weken in Pals geweest . Playa de Pals is ons goed bevallen. Deze villa die we hebben gehuurd was geweldig. Via de site van Comfort Villa was dat zo geregeld. Het is een ruim huis met allerlei faciliteiten en handige spullen. De drie kamers zijn comfortabel en we hadden onze eigen badkamer. En de kinderen gebruikten de andere badkamer.
Het zwembad ligt aan de zeekant van het huis. Het huis heeft een prachtig , wijds uitzicht. Ook vanuit het zwembad kijk je naar de zee en omgeving. Kortom, we hebben genoten.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 jan 2018
Thanks a lot!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
US$ 1.321
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren