“Museum bezoek ”

Jamones Vallejo
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 dingen om te doen in Trevelez
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kleinschalige rondleiding maar prima verzorgd. Vertaling ging via QR code met een iPad welke je mee kreeg. Daarna mochten wij rustig rondwandelen door de fabriek met na afloop een glas rode wijn en natuurlijk de ham. De prijs zoals eerder genoemd klopt niet meer. Nu voor €5.95 incl de wijn en ham.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hele dorp heeft iets met ham. Dat is dan ook de lokale attractie en dat is te merken want van heinde en verre worden busladingen toeristen over het plaatsje uitgestort. Bij Jamones Vallejo tot rust kunnen komen in een leuke ‘winkel’ met een bordje met de lokale ham, kaas uit de streek en een lekker glas wijn. Als je er toch langskomt zeker even stoppen.

25 september 2015 beoordeeld

Mooie ham drogerij in centrum Trevelez. Mooie uitleg. Erg boeiend. Wij namen de toer met achteraf hamproeverij en glaasje wijn (9,95 euro pp) Proeverij viel heel magertjes uit, dus beter opteren voor enkel de rondleiding die écht de moeite loont, echt indrukwekkend en zeker doen !

21 augustus 2015 beoordeeld

Hartelijk ontvangen, rondleiding gekregen, tussen honderden hammen boven ons hoofd, de ene hangen er al langer dan de andere. Lekker geproefd, lekkere streekprodukten ook qua kaas, honing, wijn enz. Wij lieten een ham afkomen naar België samen met honing en dat is allemaal heel mooi verpakt en veilig aangekomen. De moeite waard.

Bekijk meer beoordelingen
16 juli 2015 beoordeeld

Interessant om te zien hoe het droog proces verloopt. En indrukwekkend om tussen de duizenden hammen door te lopen .

Reizigers die Jamones Vallejo bekeken, bekeken ook

Pampaneira, provincie Granada

In Jamones Vallejo geweest? Deel je ervaringen!