“Een aanrader!”
Beoordeling van Bodega Gonzalez

Bodega Gonzalez
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Lanjarón
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het terras en binnen het restaurant was goed gevuld. Gelukkig nog een tafel vrij. Vriendelijk personeel. Niet te lang hoeven wachten op het eten. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

In juni 2019 een toffe vakantie gehad in Spanje. We bezochten Sierra Nevada en gingen de bergketen bezoeken via de zuidkant. We bezochten de bekende dorpjes van de streek en hebben stop gedaan om te eten in Lanjarón. Restaurant is gevonden via Tripadvisor. We zijn terecht gekomen in een mooi authentiek restaurantje met heerlijke plaatselijke ham en kaas. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Lanjarón bruiswater is heerlijk! Als we er weer zijn, gaan we zeker opnieuw erheen.

Datum van bezoek: juni 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van alle terrassen zat deze het volst, een goed teken. Een plekje gevonden, meteen een ober aan tafel om schoon te maken en te vragen wat we wilden drinken. Snelle service, inclusief heerlijke tapa. Salade met tomaten en olijven, in 1 woord heerlijk! As hoofdgerecht stoofvlees, was ook super. Bediening is niet super attent maar reageert snel. Kleine kanttekening: tot 2 keer toe fouten in de rekening (duurdere gerechten dan we gegeten hadden en meer drankjes). Werd wel gecorrigeerd maar niet van harte. Vandaar heel goed en niet uitstekend.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op onze zoektocht naar een restaurant toevallig bij deze uitspanning terecht gekomen. We wilde graag buiten eten en konden aan de bar op een tafeltje wachten, kregen direct een heerlijk bordje tapas. Aan tafel werden we nogmaals verwend met tapas. Eten was van goede kwaliteit. Estofado de Ternera El vino tinto en Codillo de cerdo adado. Zeker een aanrader dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de meloen met ham, de Spaanse omelet en een plate ham en worst en kaas. Dit was ruim voldoende en smaakte heerlijk. Ook de chocolade mousse en cheesecake waren erg lekker. Toevallig was er een voetbalwedstrijd op tv. Hierdoor werd het soms rumoerig maar ook heel gezellig.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Bodega Gonzalez bekeken, bekeken ook

Lanjarón, provincie Granada

In Bodega Gonzalez geweest? Deel je ervaringen!