“Prima lunch!”
Beoordeling van Bodega Gonzalez

Bodega Gonzalez
Geclassificeerd als nr. 3 van 28 Restaurants in Lanjarón
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben op het terras geluncht. Ziet er van buiten niet bijzonder uit. Als lunch één van de broodjes op de kaart, een vleesplankje en een peper gevuld met kaas genomen viel prima in de smaak en gunstig qua prijs. Geserveerd met lekkere locale huiswijn. Ben je op zoek naar een goed lunch adres in Lanjaron met een goede prijs/kwaliteit verhouding, dan kun je hier zeker terecht!

Schrijf een beoordeling

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk bezocht door lokale bevolking. Erg leuk lekkere tapas, en broodjes. Wel is het moeilijk communiceren men spreekt bijna geen Engels. Ga rond 20.00 anders is het vol!

11 augustus 2016 beoordeeld

Prima streekgerechten, eenvoudig maar van goede kwaliteit. Beef stew en het traditionele streekplankje met hammen/kazen zijn aanrader; laat de soepen maar links liggen (waterig en o.i. niet home-made, in tegenstelling tot wat men beweert). Terras altijd vol met locals, zegt o.i. wel iets. Gunstig geprijsd. Bediening wisselend; een jongen is op het onvriendelijke af, andere jongens aardiger. Het is een pre als je Spaans spreekt (zoals op de meeste plekken in Andalusie....veel over de grens spreken ze er niet).

19 juni 2016 beoordeeld

We hebben heerlijke broodjes gegeten. We verwachtten "een broodje kaas" - maar je krijgt daar een groot "in het rond lopend broodje" - heerlijk belegd met kip / sla etc. voor mijn echtgenote en ook goed belegd met vlees / gorgonzola voor mij.

9 juni 2016 beoordeeld

Levendig terras, goede wijn en voldoende keus in eten.
We aren vis, kaas, pate en gevulde paprika's en kregen vooraf stokbrood met kaas en ham. Alles van goede kwaliteit.

Reizigers die Bodega Gonzalez bekeken, bekeken ook

Lanjarón, provincie Granada

In Bodega Gonzalez geweest? Deel je ervaringen!