“Leuk gezellig tapasbar”
Beoordeling van Bodega Gonzalez

Bodega Gonzalez
Geclassificeerd als nr. 3 van 28 Restaurants in Lanjarón
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk bezocht door lokale bevolking. Erg leuk lekkere tapas, en broodjes. Wel is het moeilijk communiceren men spreekt bijna geen Engels. Ga rond 20.00 anders is het vol!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bodega Gonzalez
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 augustus 2016 beoordeeld

Prima streekgerechten, eenvoudig maar van goede kwaliteit. Beef stew en het traditionele streekplankje met hammen/kazen zijn aanrader; laat de soepen maar links liggen (waterig en o.i. niet home-made, in tegenstelling tot wat men beweert). Terras altijd vol met locals, zegt o.i. wel iets. Gunstig geprijsd. Bediening wisselend; een jongen is op het onvriendelijke af, andere jongens aardiger. Het is een pre als je Spaans spreekt (zoals op de meeste plekken in Andalusie....veel over de grens spreken ze er niet).

19 juni 2016 beoordeeld

We hebben heerlijke broodjes gegeten. We verwachtten "een broodje kaas" - maar je krijgt daar een groot "in het rond lopend broodje" - heerlijk belegd met kip / sla etc. voor mijn echtgenote en ook goed belegd met vlees / gorgonzola voor mij.

9 juni 2016 beoordeeld

Levendig terras, goede wijn en voldoende keus in eten.
We aren vis, kaas, pate en gevulde paprika's en kregen vooraf stokbrood met kaas en ham. Alles van goede kwaliteit.

30 juni 2015 beoordeeld

De tapas, die me bij een dankje krijgt, zijn goed en lekkker, maar als je een schotels bestelt, betaal is (veel) te veel, terwijl de kwaliteit matig is. De visschotel, die ik bestelde was niet meer dan wat kleine plakjes vis. Met name de tonijn was niet smakelijk en de nacht daarna behoorlijk last van mijn maag gehad!
Kortom prima om hier iets te drinken, maar om lekker te eten kun is beter een andere plek zoeken.

Reizigers die Bodega Gonzalez bekeken, bekeken ook

Lanjarón, provincie Granada

In Bodega Gonzalez geweest? Deel je ervaringen!